FANDOM

Dwa łabędzie, jeden tron

Zgodnie z moim przeznaczeniem, czeka mnie tragiczne zakończenie bajki, w którym zostanę uwięziona w ciele łabędzia. Kiedy o tym myślę, ogarnia mnie złość. Zamierzam żyć zgodnie z przeznaczeniem, ale nie dopuszczę do tego, aby czekało mnie nieszczęśliwe zakończenie.

Rozdział 1

Zostało kilka tygodni do egzaminów w połowie semestru. Oceny miały zależeć zdolności inspirowania innych naszymi szczęśliwymi zakończeniami bajek. Nasza nauczycielka, Biała Królowa, mówiła o znaczeniu opowieści Apple White, a potem zwróciła się w moją stronę.

Czy zamierzała powiedzieć coś o mojej elegancji? Mojej pasji? Naprawdę było z czego wybierać... więc na co czekała tak długo? Po dłuższej pauzie bez słowa odwróciła się.

Rozdział 2

Zostałam po lekcji, żeby porozmawiać z nauczycielką.

- "Moja bajka nie ma szczęśliwego zakończenia." Jestem z "Jeziora łabędziego." Mój książę, zwiedziony podstępem, zakochuje się w córce czarnoksiężnika, czyli w Czarnym Łabędziu. Kiedy książę zdaje sobie sprawę z popełnionego błędu, jest już za późno. Po moich policzkach potoczyły się łzy.

Biała Królowa położyła dłoń na moim sercu.

- "Zainspiruj innych. Inspiracja to klucz do szczęśliwego zakończenia bajki."

Rozdział 3

Sytuacja wyglądała niewesoło. W Wiosce Końca Książki nie udało mi się znaleźć nikogo, kogo mogłabym zainteresować. Ruszyłam w drogę powrotną do szkoły. Tuż za rogiem otworzyły się drzwi Kawiarni pod Magiczną Fasolą i ktoś spowity peleryną powalił mnie na ziemię. Szybko zorientowałam się, o co chodzi.

- "Próbowałaś potajemnie wymknąć się z Kawiarni pod Magiczną Fasolą?" Ginger Breadhouse zdjęła kaptur peleryny.

- "Proszę, nie mów o tym nikomu."

Rozdział 4

Mamą Ginger jest Wiedźma z Piernikowej Chatki z "Jasia i Małgosi", więc możecie wyobrazić sobie, dlaczego byłam taka podejrzliwa.

- "Dlaczego wymykasz się z piekarni w taki sposób?" Ginger wyjaśniła:

- "Gotowanie to dla mnie pasja, ale z powodu mojego przeznaczenia muszę ukradkiem podrzucać smakołyki."

- "I Ty uważasz, że to są problemy?" - powiedziałam z wściekłością - "Ja obleję egzaminy w połowie semestru! A Ty? Kto chciałby jeść cokolwiek od wiedźmy? Uch!"

Ginger zazgrzytała zębami.

- "Jesteś najbardziej nieprzyjemną osobą, jaką znam."

Rozdział 5

Biały Łabędź nie jest nieprzyjemny! Opowiadałam Faybelle Thorn, córce Złej Wróżki, o mojej rozmowie z Ginger i o tym, że nikt nie chce oglądać mojego występu na egzaminie. Faybelle zasugerowała, że może nie jestem Białym Łabędziem, tylko Czarnym.

- "Biały Łabędź jest pokorny, skromny i wrażliwy" - powiedziała. - "Czarny taki nie jest."

- "Nie sądzę" - powiedziałam. Przyszedł czas, abym na nowo odkryła w sobie Białego Łabędzia.

Rozdział 6

Biały Łabędź jest pokorny. Musiałam przeprosić Ginger.

- "Byłam nieprzyjemna wobec Ciebie i wielu innych osób" - powiedziałam. - "Muszę się zmienić."

Biały Łabędź jest skromny. Każdego dnia w ciągu kolejnych kilku tygodni chodziłam do Wioski Końca Książki, aby znaleźć ludzi, których mogłam zainspirować. Dzięki temu, że miałam lepsze podejście, ludzie okazywali mi większe zainteresowanie.

Biały Łabędź jest wrażliwy. Wieczorem w dniu egzaminów zatańczyłam najpiękniej, jak potrafię. Wszyscy byli zachwyceni. Moją tragedię zamieniłam w szczęśliwe zakończenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki