Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Huntera Huntsman

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zakochani po uszy

Myślałem, że wiem, co to znaczy być bohaterem. Tego właśnie uczę się w Ever After High - jak bohater ocala dziewczynę. A jeśli jesteś księciem, twoim przeznaczeniem jest też zakochać się. Ale co się stanie, jeśli się zakocham, a to nie będzie moim przeznaczeniem? Na to nie byłem przygotowany...

Rozdział 1

Spóźniłem się na zajęcia z Przeznaczania! Kiedy przeszedłem przez las, wpadłem na Sparrowa Hooda - Nie mam czasu na zabawy, Sparrow."

"Celujemy w drzewo!" - powiedział i wypuścił strzałę. Peskey, mój wiewiór, wyskoczył przed strzałę... Czas zwolnił. Strzała uderzyła w drzewo - "Peskey! NIE!" Nic mu się nie stało. "Czekaj, zaraz ciachnę to drzewo." Podniosłem topór, kiedy coś mnie powaliło.

Rozdział 2

Kiedy wreszcie się ocknąłem, otaczał mnie zapach kwiatowych perfum - "Przepraszam, że Cię popchnęłam." Jej oczy mieniły się. Była cudowna.

Niezdarnie się przedstawiłem - "H-Hunter." Jej usta wyszeptały imię Ashlynn. "Odprowadzisz mnie do szkoły?" Kiwnąłem głową. Ashlynn wspominała, że upuściła pierścionek. To była szansa dla mnie. Mógłbym znaleźć jej pierścionek i wtedy spędzilibyśmy razem czas. Ale ja nigdy nie umawiałem się z dziewczyną.

Na szczęście Ashlynn wiedziała, o co chodzi.

Rozdział 3

Mieszkałem z Dexterem Charmingiem. Studiował Zaloty. Gwałtownie otworzyłem drzwi - "DEXTER!"

- "Co-o jest Hu-Hunter?" - Prawie wyskoczył z okularów.

Musiałem ostrożnie dobierać słowa - "Powiedzmy, że naprawdę polubiłbyś dziewczynę..."

Dex uśmiechnął się nerwowo - "Masz jakąś ładną marynarkę i krawat?" Nie miałem. Na szczęście Dexter pożyczył mi swoje rzeczy.

Rozdział 4

Kiedy wstałem, musiałem nakarmić magiczne bestie w stajniach. Gdy skończyłem pracę, usłyszałem głos Sparrowa Hooda - "Zsunąłem go wprost z jej palca." - Sparrow trzymał coś błyszczącego - "To pierścionek Ashlynn!"

Musiałem zdobyć ten pierścionek. Ale jak?

Rozdział 5

Sparrow poszedł do Czarmitorium, a ja wślizgnąłem się tam za nim. Zatrzymał się i zagwizdał. Ktoś odgwizdał. To znak! Wyjąłem swój LustroFon i zacząłem nagrywać.

"Zrobione" - to Duchess Swan!

"Wszystko zgodnie z planem" - przyznał Sparrow - "Co masz przeciwko Ashlynn?"

Duchess zaśmiała się. Wkroczyłem do akcji: "Nie tak szybko! Jeśli dowiedzą się, że go ukradliście, to poniesiecie tego konsekwencje. Zatem wezmę ten pierścionek."

Rozdział 6

Ruszyłem w stronę Zaczarowanego Lasu. Ashlynn zachowała się czarująco, kiedy pochyliłem się, aby pocałować jej dłoń, a marynarka rozerwała się.

Zaśmiała się. Potem uśmiech zszedł jej z twarzy - "Nie możemy się widywać. Duchess nas widziała."

Duchess przyznała, że uknuła cały plan! Pokazałem Ashlynn dowód na moim LustroFonie - "Nikomu nie powie". Moje serce znowu zaczęło bić szybciej: "Znalazłem Twój pierścionek".

Ashlynn objęła mnie i wyszeptała - "Mój Ty bohaterze".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki