FANDOM

Zakochani po uszy

Myślałem, że wiem, co to znaczy być bohaterem. Tego właśnie uczę się w Ever After High - jak bohater ocala dziewczynę. A jeśli jesteś księciem, twoim przeznaczeniem jest też zakochać się. Ale co się stanie, jeśli się zakocham, a to nie będzie moim przeznaczeniem? Na to nie byłem przygotowany...

Rozdział 1

Spóźniłem się na zajęcia z Przeznaczania! Kiedy przeszedłem przez las, wpadłem na Sparrowa Hooda - Nie mam czasu na zabawy, Sparrow."

"Celujemy w drzewo!" - powiedział i wypuścił strzałę. Peskey, mój wiewiór, wyskoczył przed strzałę... Czas zwolnił. Strzała uderzyła w drzewo - "Peskey! NIE!" Nic mu się nie stało. "Czekaj, zaraz ciachnę to drzewo." Podniosłem topór, kiedy coś mnie powaliło.

Rozdział 2

Kiedy wreszcie się ocknąłem, otaczał mnie zapach kwiatowych perfum - "Przepraszam, że Cię popchnęłam." Jej oczy mieniły się. Była cudowna.

Niezdarnie się przedstawiłem - "H-Hunter." Jej usta wyszeptały imię Ashlynn. "Odprowadzisz mnie do szkoły?" Kiwnąłem głową. Ashlynn wspominała, że upuściła pierścionek. To była szansa dla mnie. Mógłbym znaleźć jej pierścionek i wtedy spędzilibyśmy razem czas. Ale ja nigdy nie umawiałem się z dziewczyną.

Na szczęście Ashlynn wiedziała, o co chodzi.

Rozdział 3

Mieszkałem z Dexterem Charmingiem. Studiował Zaloty. Gwałtownie otworzyłem drzwi - "DEXTER!"

- "Co-o jest Hu-Hunter?" - Prawie wyskoczył z okularów.

Musiałem ostrożnie dobierać słowa - "Powiedzmy, że naprawdę polubiłbyś dziewczynę..."

Dex uśmiechnął się nerwowo - "Masz jakąś ładną marynarkę i krawat?" Nie miałem. Na szczęście Dexter pożyczył mi swoje rzeczy.

Rozdział 4

Kiedy wstałem, musiałem nakarmić magiczne bestie w stajniach. Gdy skończyłem pracę, usłyszałem głos Sparrowa Hooda - "Zsunąłem go wprost z jej palca." - Sparrow trzymał coś błyszczącego - "To pierścionek Ashlynn!"

Musiałem zdobyć ten pierścionek. Ale jak?

Rozdział 5

Sparrow poszedł do Czarmitorium, a ja wślizgnąłem się tam za nim. Zatrzymał się i zagwizdał. Ktoś odgwizdał. To znak! Wyjąłem swój LustroFon i zacząłem nagrywać.

"Zrobione" - to Duchess Swan!

"Wszystko zgodnie z planem" - przyznał Sparrow - "Co masz przeciwko Ashlynn?"

Duchess zaśmiała się. Wkroczyłem do akcji: "Nie tak szybko! Jeśli dowiedzą się, że go ukradliście, to poniesiecie tego konsekwencje. Zatem wezmę ten pierścionek."

Rozdział 6

Ruszyłem w stronę Zaczarowanego Lasu. Ashlynn zachowała się czarująco, kiedy pochyliłem się, aby pocałować jej dłoń, a marynarka rozerwała się.

Zaśmiała się. Potem uśmiech zszedł jej z twarzy - "Nie możemy się widywać. Duchess nas widziała."

Duchess przyznała, że uknuła cały plan! Pokazałem Ashlynn dowód na moim LustroFonie - "Nikomu nie powie". Moje serce znowu zaczęło bić szybciej: "Znalazłem Twój pierścionek".

Ashlynn objęła mnie i wyszeptała - "Mój Ty bohaterze".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki