Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Raven Queen

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nowe przeznaczenie

W Ever After High przygotowujemy się do tego, by zostać następnym baśniowym pokoleniem i podążać śladami naszych rodziców. Moje przeznaczenie to bycie następną Złą Królową.

Ale ja wcale nie jestem zła! Jednak skoro moja mama jest Złą Królową, to teraz kolej na mnie... A może jednak nie...? W scenariuszu zaszły drobne zmiany. I to była najlepsza rzecz, jaka kiedykolwiek przydarzyła się w moim życiu.

Rozdział 1

Zajęcia z Przeznaczenia odbywały się w tym tygodniu poprzedzającym rozpoczęcie roku szkolnego. W tym roku podczas Ceremonii Dziedzictwa każdy miał ślubować wypełnienie swojego przeznaczenia. Nagle jakiś głos zagrzmiał:

WITAJCIE, UCZNIOWIE!

To był nasz dyrektor. Jedyne, na czym mu zależało, to królewski tłum. Na dobre utknęliśmy w naszych bajkach - czy nam się to podoba, czy nie.

Rozdział 2

W związku z naszą wycieczką zostaliśmy podzieleni na grupy. Ja trafiłam do tej, gdzie był także goblin Mocky i ogr Rugsy. Cały czas czułam ich spojrzenia na sobie. Gdy doszliśmy do najgłębszego lochu, straciłam panowanie nad sobą:

PRZESTAŃCIE SIĘ NA MNIE GAPIĆ!

Goblin zaklaskał - "Czy jej złość nie jest przewspaniała?"

Zrobiło mi się niedobrze.

Rozdział 3

Maddie to moja współlokatorka! Jest wesoła, zabawna i nie ocenia innych.

Grałyśmy w moją ulubioną grę "Co by było, gdyby...". Lubię marzyć o tym, co by było, gdyby życie było inne. Gdy przyszła kolej Maddie, powiedziała : "Gdybym nie musiała być Złą Królową..."

Zamurowało mnie. Nigdy nie zastanawiałam się poważnie, kim innym mogłam być. "Nie wiem" - odpowiedziałam.

Rozdział 4

Myśl o tym, że mogłabym nie być Złą Królową nie dawała mi spokoju. Zawsze chciałam uczynić świat szczęśliwszym.

W końcu udało mi się zasnąć z nadzieją, że może istnieje sposób, aby zmienić moje przeznaczenie.

Rozdział 5

Moja doradczyni, Baba Jaga, wręczyła mi mój plan zajęć. "Czy ja w ogóle mam coś do powiedzenia odnośnie tego, na jakie zajęcia chcę uczęszczać?" - spytałam.

Spojrzała na mnie surowo: "Możesz sama wybrać jedne zajęcia".

"Muzyka!" - śpiewanie zawsze sprawiało, że czułam się wolna i szczęśliwa.

Zastanawiała się jeszcze przez chwilę: "Koniec tego gadania. Marsz do biblioteki".

Czy już wiedziała?

Rozdział 6

Gdy weszłam do biblioteki, Maddie już tam była. Zaprowadziła mnie do sekretnych drzwi. Nagle znalazłyśmy się w kręgu starożytnych ksiąg: "Nazywane są Skarbcem Zaginionych Opowieści".

- "Kim on jest?"

- "To bibliotekarz Grimm. Ma ci coś ważnego do powiedzenia" - zanuciła Maddie.

Spojrzałam na zakopanego w stosach książek bardzo posiwiałego starca. Bibliotekarz wskazał na mnie. Jeśli ślubuję stworzyć własne zakończenie bajki, będę miała prawo stworzyć też własną historię.

Czy miałam odwagę odkryć, kim naprawdę chcę być? A może byli też inni, którzy chcieli napisać swoje własne zakończenie bajki?

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki