Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętnik Raven Queen SDCCI

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Moja najdroższa Raven,

jeżeli to czytasz, to prawdopodobnie okiełznałaś już swoje moce. Przez lata czar Magicznego Lustra uniemożliwiał mi mówienie prawdy. Jednak, teraz będziesz mogła w pełni mnie zrozumieć.

Gdy jeszcze uczęszczałam do Ever After High, wszyscy trzymali się bezsensownej zasady "Podążaj za swoim przeznaczeniem". Jak brzmiała ta kwestia, którą wciąż powtarzali? "Nie ma krótkich opowieści albo długich historii". Jednak, kiedy jesteś czarnym charakterem, ludzie nienawidzą i boją się ciebie. Ukradłam więc Księgę Legend - artefakt, który magicznie wiązał nas z przypisanymi opowieściami - i zastąpiłam ją magiczną repliką, która nie miała w sobie ani odrobiny mocy prawdziwej Księgi. Nie miałam zamiaru akceptować tego, że przez resztę moich dni miałam być samotna i wyśmiewana.

Wtedy stało się coś zupełnie nieoczekiwanego. Zakochałam się w Dobrym Królu i w Tobie, gdy jako mała dziewczynka pojawiłaś się w moim życiu. Kiedy patrzyłam w Twoje oczy czułam, jakby moje własne serce spoglądało na mnie. Nie potrzebowałam magicznego lustra by wiedzieć, że jesteś najpiękniejsza. Mimo to, nie wszyscy postrzegali Cię w taki sposób. Ludzie uciekali w popłochu bojąc się tego, kim staniesz się w przyszłości. Nie mogłam stać bezczynnie widząc, jak przeznaczeniem mojej córki jest bycie podmiotem ich ignorancji. Postanowiłam coś z tym zrobić. Chciałam przekształcić baśń na moją korzyść... na naszą korzyść. Nie mieli by żadnego wyboru poza kochaniem mnie nas.

Dlatego właśnie tak nalegałam, abyś stała się zła. Jesteśmy zaledwie kilka kroków przed dokonaniem tego. Podążaj swoją ścieżką, zaufaj mrocznym instynktom i pozwól nam rządzić tym światem jako matka i córka. Pamiętaj, że Cię kocham z tą zjadliwością.

Twoja matka,
Zła Królowa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki