Fandom

Ever After High Wiki

Pamiętniki z serii Thronecoming

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Apple White

Tegoroczne grono nominowanych do tytułu Królowej Baśni mogło trochę zaskoczyć. Osobą, która nawet nie potrzebowała przepowiadającego przyszłość magicznego lusterka, aby być pewną miejsca w gronie nominowanych jest Apple White. Przyszła najpiękniejsza na świecie jest faworytką do korony.

Problemem nie było wymyślenie odpowiedniej kreacji. Problemem było znalezienie kogoś, kto by potrafił ją wykonać dokładnie tak, jak sobie wymyśliłam. Wtedy też zauważyłam sklep o nazwie Dzielny Krawiec. Gdy Krawiec skończył pracę, suknia była jeszcze piękniejsza niż te najpiękniejsze na świecie.

Blondie Lockes

N/A

C.A. Cupid

Tegoroczne grono nominowanych do tytułu Królowej Baśni mogło trochę zaskoczyć. Mimo, że C.A. Cupid jest nowa w Ever After High, z pewnością zdobyła serca kolegów i koleżanek z klasy, ponieważ nieoczekiwanie została nominowana na Królową Baśni.

Od razu wiedziałam, co chcę założyć... strój zainspirowany tradycjami rodzinnymi! Pasek mojej torebki przypomina koronę wujka Apolla. Od kuzyna Hermesa dostałam kolczyki w kształcie skrzydełek. Jednak to gladiatorki na obcasie od cioci Ateny są moim ulubionym elementem tego stroju.

Raven Queen

N/A

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki