Fandom

Ever After High Wiki

Poppy O'Hair

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cytat1.png Zapędziła mnie w kozi róg! Powiedziała, że mam wybrać swoje przeznaczenie do końca dnia. Cytat2.png
Poppy w odcinku "Royalso-Rebels: Poppy"
Poppy O'Hair
Postacie
Poppy art.png
Rodzic: Roszpunka
Historia rodzica: Roszpunka
Urodziny: 19 czerwca
Strona: Royalso - Rebels
Współlokator: Holly O'Hair
Najskrytsze pragnienie: W Ever After High chcę odnaleźć moją własną opowieść i odkryć, co nastąpi po słowach "Dawno, dawno temu". Mimo tego, zawsze będę stylistką fryzur.
Magiczna umiejętność: Ponieważ jestem córką Roszpunki, moje włosy są niezwykle wartościowe. Prawdę mówiąc, przycinam je codziennie rano i odkładam na nowy rachunek oszczędnościowy!
Sprawy sercowe: Wierzcie albo nie, ale ja uważam, że Sparrow Hood jest uroczy. Byłby jeszcze bardziej uroczy, gdyby przestał śpiewać o tym, jak wspaniały jest we własnych oczach.
Co mi działa na nerwy: Moja siostra twierdzi, że przesadnie wszystko skracam. Ja najzwyczajniej uważam, że nie ma sensu chodzić dłuższą drogą dookoła wieży.
Ulubiony przedmiot w szkole: Projektowanie dla Księżniczek. Uwielbiam tworzyć szałowe, nowoczesne stylizacje dla urzekających księżniczek - od fryzury i makijażu po ubrania.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Princesologia. To, że jestem córką bajkowej księżniczki, nie znaczy, że chcę być idealna i akuratna pod każdym względem.
Najlepsi przyjaciele od serca: Poza moją siostrą Holly O'Hair? Ashlynn Ella. Pracujemy razem w Wiosce Końca Książki, a po pracy często gdzieś razem wychodzimy.

Doll diary icon.png Pamiętnik Poppy O'Hair

Poppy O'Hair – jest córką Roszpunki z baśni o tej samej nazwie. Nie posiada ona jednak własnego przeznaczenia z uwagi na to, że jej siostrze - Holly O'Hair, została przypisana droga ich matki. Dziewczyna mimo wszystko cieszy się z tego powodu, gdyż pragnie sama napisać swoją opowieść, w związku z czym określa się jako Royalso-Rebels (ang. Roybel). Technicznie rzecz biorąc Poppy jest pierworodną córką Roszpunki, chociaż przez lata nikt nie zdawał sobie z tego sprawy, ponieważ niedawno na jaw wyszedł fakt, że niania Nonna pomyliła akty urodzenia sióstr. Mimo tego, obie postanowiły utrzymać to w sekrecie i dalej podążać za głosami swych serc. Dziewczyna pragnie zostać najlepszą stylistką fryzur. Obecnie pracuje również w Tower Salon w Wiosce Końca Książki.

Osobowość

Poppy uwielbia dbać o włosy i ma reputację najlepszej stylistki w mieście. Dziewczyna jest bardzo prostolinijna, gdyż nie lubi sobie utrudniać życia.

Wygląd

Poppy ma krótkie, kasztanowe włosy obcięte na klasycznego boba. Ich lewa część została przefarbowana na fciemny odcień fioletu. Dziewczyna ma bardzo jasną skórę, a jej oczy mają niebieski odcień, brwi Poppy są w odcieniu kasztanowym, czyli w takim jaki jest jej naturalny kolor włosów. Włosy Poppy jako córki Roszpunki są wartościowe, toteż dziewczyna obcina je i sprzedaje.

Baśń

Roszpunka – tytuł jednej z niemieckich baśni ludowych oraz imię jej głównej bohaterki. Baśń została po raz pierwszy spisana przez braci Grimm i opublikowana w 1812 roku w zbiorze Baśni.

Fabuła opowiada o pewnym młodym małżeństwie, mieszkającym w domu obok ogrodu potężnej czarownicy Gotel. W ogrodzie rosło wiele roślin, między innymi roszpunka (gatunek rośliny). Ciężarna żona zapragnęła mieć tę roszpunkę, a mąż, by zrobić jej przyjemność, wszedł do ogrodu i zerwał ją. Jednak złapany przez czarownicę musiał za cenę życia obiecać, że odda jej dziecko, które jego żona urodzi. Kiedy urodziła się dziewczynka, czarownica przybyła po nią, nadała jej imię Roszpunka i zabrała ją ze sobą.

Roszpunka wyrosła na piękną dziewczynę. Miała bardzo długie i mocne włosy. W wieku 12 lat została przez czarownicę zamknięta w wieży, która stała w lesie i nie miała schodów. Czarownica mogła się dostać do wieży po spuszczonych przez Roszpunkę włosach. Pewnego dnia pod wieżę trafił książę. Zauroczył go śpiew dziewczyny, odtąd wracał pod wieżę codziennie, aż odkrył sposób, aby dostać się do wewnątrz. Królewicz wracał do Roszpunki co wieczór.

Gdy stara czarownica dowiedziała się o ich spotkaniach, w gniewie obcięła Roszpunce włosy i wypędziła dziewczynę do pustelni. Następnie zwabiła księcia do wieży i oznajmiła mu, że już nigdy nie zobaczy ukochanej. Książę z rozpaczy wyskoczył przez okno. Przeżył, ale rosnące pod wieżą ciernie wykłuły mu oczy. Zrozpaczony żył w lesie.

Któregoś dnia usłyszał śpiew Roszpunki i dzięki niemu trafił do jej pustelni. Dziewczyna rozpoznała go, a jej łzy uleczyły jego ślepotę. Wrócili wspólnie do jego królestwa, gdzie żyli długo i szczęśliwie.

Relacje

Rodzina

Poppy jest córką Roszpunki. Holly O'Hair jest jej młodszą siostrą bliźniaczką oraz następczynią ich matki.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką i Poppy jest jej siostra - Holly, z którą dzieli pokój. Co więcej, dziewczyna przyjaźni się także z Ashlynn Ellą. Obie pracują w Wiosce Końca Książki, a po pracy często razem gdzieś wychodzą.

Miłość

Obecnie, Poppy nie posiada chłopaka. Mimo to, dziewczynie podoba się Sparrow Hood. Uważa jednak, że byłby znacznie bardziej uroczy, gdyby przestał śpiewać o swojej osobie.

Zwierzak

Zwierzakiem Poppy jest małpka o imieniu Barber.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2014
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: BJH20

W tej serii włosy Poppy są obcięte na klasycznego boba, a jej głowa przewiązana jest malinową bandaną. Jej uszy natomiast, przebite są złotymi kolczykami. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę z długim rękawem oraz pomarszczonym, wysokim kołnierzem. Ubrano ozdobione jest wzorkiem, który przypomina lustra. Co więcej, na lewym nadgarstku Poppy widnieje srebrna bransoletka, na na palcu prawej dłoni - srebrny pierścionek. Na nogach lalki widnieją czarne legginsy, których boki są podziurawione. Buty dziewczyny to malinowe kozaki. Przewiązane są one czarnymi sznurówkami, a ich obcas jest srebrny. Do lalki dołączona jest czarna torba na ramię z napisem "I Love Scissors" oraz pamiętnik.

Through The Woods

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD02

W tej serii grzywka Poppy sięga ramion. Czubek jej głowy został natomiast ozdobiony różową czapką. Uszy dziewczyny zostały również przebite srebrnymi kolczykami w kształcie suszarki. Jej szyję zdobi naszyjnik tego samego koloru. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę sięgającą kolan. Jej dół jest asymetryczny i wykończony różową nicią, podobnie jak góra ubranka. Całość ozdobiona jest czarnym wzorem. Na lewym nadgarstku Poppy znajduje się lawendowa bransoletka. Nogi dziewczyny pokryte są fioletowymi legginsami z różowymi i czarnymi plamami przypominającymi las. Buty Poppy są czarne, na koturnie, ozdobione ćwiekami i sięgające kostek. Do lalki został dołączony wrzosowy lampion ze złotą świecą oraz malinowe pudełko.

Fairest on Ice

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Fairest on Ice'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Dragon Games

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Ciekawostki

  • Nazwisko Poppy - O'Hair, można przetłumaczyć jako włos.
  • Poppy jest starszą z bliźniaczek, wobec czego to ona jest prawowitą następczyniom Roszpunki. Siostry stwierdziły jednak, że pragną podążać za głosami ich serc, toteż tylko one oraz Niania Nonna znają prawdę.
  •  W języku polskim jej przynależność przetłumaczono jako Royalso-Rebels. W oryginale angielskim jest to Roybel, czyli zbitka słów Royals i Rebels. Angielska gra słów jest nie do oddania w polskiej wersji.

Meta timeline

  • 7 lutego 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Poppy O'Hair.
  • lipiec 2013: Poppy O'Hair debiutuje w pamiętniku Apple z serii Basic.
  • 8 października 2013: Poppy pojawia się w książce Księga Legend.
  • 17 kwietnia 2014: Zdjęcie lalki Poppy zostaje pokazane w internecie.
  • maj 2014: Pierwsza lalka Poppy zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • maj 2014: Oficjalny art Poppy zostaje ujawniony.
  • maj 2014: Wpisy z pamiętnika dziewczyny zostają ujawnione.
  • 27 maja 2014: Profil Poppy zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.
  • 10 czerwca: Poppy pojawia się w odcinku Royalso-Rebels: Poppy.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki