FANDOM

Crest
Crest

 Postacie • Inni 
EAH Postacie logo

Historia Ever After High skupia się na rosnącym konflikcie między Royalsami, a Rebelsami, mniej lub bardziej zapoczątkowanym i podsycanym przez Apple White i Raven Queen.

Uczniowie

Alistar thumb

Alistair Wonderland

Alistair jest synem Alicji z Alicji w Krainie Czarów. Chłopak opowiada się po stronie Royalsów. Ma on naturę podróżnika, dlatego też pragnie poznać cały otaczający go świat. Alistair świetnie radzi sobie z wszelkimi zagadkami. Przyjaźni się z resztą osób z Krainy Czarów, a w szczególności z Bunny, w której jest z wzajemnością skrycie zakochany.

Applethumb

Apple White

Apple jest córką Królewny Śnieżki. Dziewczyna wciąż czeka na spełnienie swojego przeznaczenia, czyli otrucie jabłkiem. Mimo to, nie ma ona gwarancji jego spełnienia z uwagi na Raven Queen, która sprzeciwiła się swojej historii. Przyjaciółkami dziewczyny są Briar Beauty i Blondie Lockes, a współlokatorką - Raven, z którą również utrzymuje dobre kontakty.

Eshlynn-thumb

Ashlynn Ella

Ashlynn jest córką Kopciuszka. Dziewczyna jest miłą i pracowitą osobą. Ponadto kocha naturę i buty. Ashlynn prowadzi również własny sklep, w którym je sprzedaje. Dziewczyna spotyka się z Hunterem Huntsmanem. Utrzymują oni jednak swój związek w sekrecie, bo ogólnie przyjęto, że Royalsi i Rebelsi nie mogą się spotykać - poza tym Hunter nie należy do opowieści Ashlynn. Dzieli pokój z Briar Beauty.

Blondie thumbb

Blondie Lockes

Blondie jest córką Złotowłosej z baśni Złotowłosa i trzy misie. Prowadzi ona szkolnego bloga o nazwie Zwierciadlany Portal przy pomocy swojego magicznego lustra. Dziewczyna ma tendencję do pożyczania rzeczy innych uczniów bez pytania. Blondie przyjaźni się z Apple White i Briar Beauty. Jej współlokatorką jest C.A. Cupid.

Briarthumb

Briar Beauty

Briar jest córką Śpiącej Królewny. Dziewczyna jest pewna, że będzie spała sto lat, w związku z czym obecnie żyje ona pełnią życia. Dodatkowo, Briar jest również bardzo często śpiąca. Przyjaciółkami dziewczyny są Apple White i Blondie Lockes. Jej współlokatorką jest Ashlynn Ella.

Bunny thumb

Bunny Blanc

Bunny jest córką Białego Królika z "Alicji w Krainie Czarów". Dziewczyna opowiada się po stronie Royalsów. Nie posiada ona zmysłu orientacji, ale zawsze, prędzej czy później, trafi do miejsca docelowego. Bunny ma także zdolność transformowania w królika. Mieszka z Fayebelle Thorn. Przyjaźni się z resztą postaci z Krainy Czarów, a w szczególności z Alistarem, w którym jest skrycie zakochana z wzajemnością.

C.A. thumbbb

C.A. Cupid

C.A. jest przybraną córką Erosa - mitologicznego boga miłości. W Ever After High prowadzi ona audycję, w której doradza uczniom w sprawach sercowych. Dziewczyna skrycie podkochuje się w Dexterze Charmingu. C.A. przyjaźni się z Apple White, Raven Queen oraz wszystkimi z otwartym sercem. Jej współlokatorką jest Blondie Lockes. Wcześniej uczęszczała do Monster High.

Cedar thumbb

Cedar Wood

Cedar jest córką Pinokia, która chciałaby zostać prawdziwą dziewczyną. W przeciwieństwie do swojego ojca, nie potrafi i nie lubi ona kłamać. Co więcej, dziewczyna obciążona jest klątwą, która sprawia, że nie potrafi ona utrzymać niczego w tajemnicy. Cedar przyjaźni się z Raven Queen, Cerise Hood i Madeline Hatter.

Cerise thumbb

Cerise Hood

Cerise jest córką Czerwonego Kapturka i Złego Wilka. Ma 16 lat. Można powiedzieć, że dziewczyna jest typem samotnika, gdyż nie utrzymuje z nikim dobrych kontaktów. Mimo to, przyjaźni się ona z Raven Queen, Madeline Hatter i Cedar Wood. Cerise musi ukrywać swoje wilcze uszy, bo gdy ktoś dowie się o jej pochodzeniu, ona i jej rodzice będą mieli wielkie kłopoty. Jej siostrą jest Ramona Badwolf.

Courtly thumb

Courtly Jester

Courtly jest córką Jokera. Opowiada się po stronie Rebelsów. Dziewczyna pochodzi z Krainy Czarów. Była ona dyrektorką w tamtejszym liceum - Wonderland High. Courtly jest stanowcza i złośliwa. Jest gotowa zrobić wszystko by ją zauważano. Jako Joker, Courtly potrafi przybrać wygląd dowolnej osoby. Jej przyjaciółką jest Duchess Swan.

Crystal

Crystal Winter

Córka Królowej Śniegu.

Daring thumb

Daring Charming

Daring jest synem Księcia z bajki. Chłopak jest nieco egoistyczny i zarozumiały oraz bardzo zakochany w swoim wyglądzie. Co więcej, często można zauważyć go z lustrem lub migającym uśmiechem do dziewczyn. Daring ma brata o imieniu Dexter, który jest jego całkowitym przeciwieństwem.

Darling thumb

Darling Charming

Darling jest córką Księcia z bajki. W konflikcie przeznaczeń dziewczyna opowiada się po stronie Rebelsów, bo nie chce być traktowana jak bezbronna księżniczka. Zamiast tego, pragnie stać się niezależną bohaterką. Współlokatorką Darling, a zarazem najlepszą przyjaciółką jest Rosabella Beauty. Przyjaźni się również z Raven Queen.

Dexter thumbb

Dexter Charming

Dexter jest synem Księcia z bajki. Chłopak jest bardzo nieśmiały. W przeciwieństwie do swojego brata, nie jest zbyt popularny. Chłopak posiada również siostrę bliźniaczkę o imieniu Darling. Dexter nie widzi dobrze bez swoich okularów, ale dziewczyny mdleją, gdy nie ma ich na sobie. Chłopak przyjaźni się ze swoim bratem, Daringiem oraz Hunterem Huntsmanem. Skrycie zakochany w Raven, wciąż szuka sposobu na przełamanie swojej nieśmiałości i wyznanie jej uczuć.

Duchess thumb

Duchess Swan

Duchess jest córką Odetty z baletu klasycznego Jeziora Łabędzie. Dziewczyna ma wątpliwości co do swojej przynależności do Royalsów. Jej historia ma tragiczne zakończenie, które sprawia, że jest zazdrosna o losy innych księżniczek. Niekiedy Duchess próbuje nawet przejąć przeznaczenie niektórych z nich. Jej współlokatorką jest Lizzie. Przyjaźni się z Faybelle Thorn.

Farrah thumb

Farrah Goodfairy

Farrah jest córką Wróżki Chrzestnej z Kopciuszka. Opowiada się po stronie Royalsów, gdyż nie może się doczekać, by spełnić przeznaczenie Ashlynn. Największe pasje dziewczyny to magia i moda. W przyszłości pragnie ona zostać projektantką ubrań i posiadać własną sieć butików. Jej najlepsze przyjaciółki to Ashlynn oraz Cedar. Mieszka z Meeshell Mermaid.

Faybelle thumb

Faybelle Thorn

Faybelle jest córką Złej Wróżki ze Śpiącej Królewny. Dziewczyna opowiada się po stronie Royalsów, ponieważ lubi swoje przeznaczenie i od dawna chce, by się spełniło. Co więcej, pragnie ona zostać największym czarnym charakterem świata baśni. Faybelle należy także to drużyny cheerleaderek. Przyjaźni się z Duchess Swan i Briar Beauty. Dzieli pokój z Bunny Blanc.

Ginger thumb

Ginger Breadhouse

Ginger jest córką Wiedźmy z Piernikowej Chatki z baśni Jaś i Małgosia. Dziewczyna opowiada się po stronie Rebelsów, ponieważ pragnie prowadzić własny program kulinarny. Jej wielką pasją jest pieczenie, za pomocą którego chciałaby uszczęśliwić wszystkich swoich znajomych. Przyjaźni się z Cerise. Mieszka z Melody Piper.

Holly thumb

Holly O'Hair

Holly jest córką Roszpunki. Popiera grono Royalsów. Posiada siostrę bliźniaczkę o imieniu Poppy. Z włosów dziewczyny można wykonać najmocniejszą linę lub najdelikatniejszy jedwab. Holly potajemnie podkochuje się w Daringu. Swój pokój dzieli ze swoją siostrą, która jest zarazem jej najlepszą przyjaciółką. Oprócz niej, Holly przyjaźni się z Blondie.

Hunterthumb

Hunter Huntsman

Hunter jest synem łowcy. Chłopak jest trochę pyszny, a poza tym, łatwo go zdenerwować i rozproszyć. Dziewczyną Huntera jest Ashlynn Ella. Oboje jednak utrzymują swój związek w sekrecie, bo ogólnie przyjęto, że Royalsi i Rebelsi nie mogą się spotykać. Chłopak przyjaźni się z Daringiem i Dexterem, a ten drugi jest również jego współlokatorem.

Justine thumb

Justine Dancer

Justine jest córką Dwunastej Księżniczki z baśni o tym samym tytule. Opowiada się po stronie Royalsów. Dziewczyna jest kreatywna i lubi pokazywać innym swój talent. Bardzo lubi tańczyć, robi to nieświadomie nawet podczas snu. Justine przyjaźni się z Melody Piper oraz Duchess Swan. Jej współlokatorką jest Ramona Badwolf.

Kitty Thumb

Kitty Cheshire

Kitty jest córką Kotki z Cheshire z książki Alicja w Krainie Czarów. Opowiada się po stronie Rebelsów. Dziewczyna, podobnie jak jej matka, ma skłonność do psot i nie lubi, gdy ciekawość przysparza jej kłopotów. Kitty przyjaźni się z Lizzie Hearts. Dzieli pokój z Madeline Hatter, jedną ze swoich przyjaciółek.

Lizzie thumbb

Lizzie Hearts

Lizzie jest córką Królowej Kier z książki Alicja w Krainie Czarów. Podobnie jak jej matka, dziewczyna ma tendencję do skazywania ludzi na ścięcie, choć jest ona bardziej litościwa niż jej rodzicielka. Lizzie lubi również grać w karty i krykieta. Dziewczyna przyjaźni się z Kitty Cheshire oraz Madeline Hatter. Jej współlokatorką jest Duchess.

Madelinethumb

Madeline Hatter

Madeline jest córką Szalonego Kapelusznika z książki Alicja w Krainie Czarów. Dziewczyna bardzo lubi herbatę i nie rozstaje się ze swoim zestawem do niej. Jej zwierzakiem jest popielica o imieniu Earl Grey. Madeline przyjaźni się z Raven Queen i Cedar Wood. Mieszka z Kitty Cheshire.

Poppy thumb

Poppy O'Hair

Poppy jest córką Roszpunki. Określa się jako Royalso-Rebels (ang. Roybel). Ma siostrę bliźniaczkę o imieniu Holly. Poppy pragnie zostać najlepszą stylistką, a jej włosy są tak cenne, że dzięki ścinaniu ich, dziewczyna zarabia na koncie oszczędnościowym. Pokój dzieli ze swoją siostrą, a zarazem swoją najlepszą przyjaciółką. Przyjaźni się również z Ashlynn.

Raventhumb

Raven Queen

Raven jest córką Złej Królowej z baśni Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków. Dziewczyna jest uważana za złą, choć tak naprawdę ma miłe i życzliwe usposobienie. Co więcej, nie chce podążać śladami swojej matki, w związku z czym opowiada się po stronie Rebelsów. Przyjaciółkami dziewczyny są Madeline Hatter oraz Cerise Hood, a współlokatorką - Apple, z którą również utrzymuje dobre kontakty.

Rosabella thumb

Rosabella Beauty

Rosabella jest córką Pięknej i Bestii z baśni o tym samym tytule. Opowiada się po stronie Rebelsów, ponieważ wierzy, że są sprawy ważniejsze niż podążanie za swoim przeznaczeniem, w tym walka o prawa magicznych zwierząt. Dziewczyna jest zdeterminowana i gotowa do obrony własnych przekonań. Jej współlokatorką jest Darling. Przyjaźni się z Cerise oraz swoją kuzynką - Briar.

Inni uczniowie

Logo - Brooke Page

Brooke Page

Brooke jest córką Narratorów, występujących w każdej baśni zaczynającej się od słów "Dawno, dawno temu". Opowiada się po stronie Rebelsów, ponieważ nie chce dostosowywać się do zasad narracji. Co więcej, Brooke pragnie napisać własną historię, zamiast iść w ślady swoich rodziców. Uważa, że przyjaźni się z całym bajkowym światem.

Chase Redford

Chase jest adoptowanym synem Czerwonej Królowej. Pilnując porządku w Wonderland High, pojawia się pod postacią Czerwonego Rycerza.

Gus Crumb

Gus jest synem Małgosi z "Jasia i Małgosi".

Helga Crumb

Helga jest córką Jasia z "Jasia i Małgosi".

Hopper thumb

Hopper Croakington II

Hopper jest synem Żabiego Księcia. Chłopak często zabiega o względy dziewcząt z Ever After High, lecz niestety jego starania idą najczęściej na marne.

Humphrey thumb

Humphrey Dumpty

Humphrey jest synem Humpty Dumpty. Chłopak zna się na technologii, a w wolnym czasie lubi słuchać rapu.

Jillian Beanstalk

Jllian jest córką Jasia z baśni "Jaś i magiczna fasola"

Mary thumb

Lilly-Bo Peep

Jest córką Małej Pastereczki. Dziewczyna opiekuje się stadkiem niesfornych owieczek, które często musi gonić po całej szkole.

Meeshell Mermaid

Meeshell jest córką małej Syrenki.

Melody thumb

Melody Piper

Melody jest córką Flecisty z Hameln z baśni o tym samym tytule. Jej ojciec uczy w Ever After High. Dziewczyna jest znaną DJ-ką.

Mira thumb

Mira Shards

Mira jest nastoletnią Złą Królową. Przybrała ona formę młodszej siebie, by infiltrować Ever After High podczas Smoczych Igrzysk. Utrzymywała, że jest ona córką Magicznego Lustra. W przeciwieństwie do większości uczniów, Mira nie posiada strony w konflikcie przeznaczeń. Za swoją najlepszą przyjaciółkę uważa Raven.

Nina Thumbell

Nina jest córką Calineczki.

Ramona icon

Ramona Badwolf

Córka Złego Wilka i Czerwonego Kapturka. Starsza siostra Cerise.

Sparrow thumb

Sparrow Hood

Sparrow jest synem Robina Hooda. Chłopak jest czarujący, potrafi również oczarować swoją osobą wiele dziewcząt, ale zwykle nie jest nimi zainteresowany. Sparrow jest doświadczonym złodziejem i oszustem. Niemniej jednak, jest utalentowanym wokalistą i gitarzystą.

Tiny

Tiny jest synem olbrzymów z baśni "Jaś i magiczna fasola". Chłopak jest nieśmiały. Wydaje się być lubiany przez innych uczniów. Popiera grono Rebelsów.

Trzy małe świnki

Zapowiedziane postacie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki