FANDOM

Crest
Crest

 Postacie • Inni 
EAH Postacie logo

Historia Ever After High skupia się na konflikcie między Royalsami, a Rebelsami, zapoczątkowanym i podsycanym mniej lub bardziej przez Apple White i Raven Queen.

Postacie występujące tylko w książkach

Clara Lear

Clara jest córką króla Leara.

Coral Witch

Coral jest córką Morskiej Wiedźmy z "Małej syrenki".

Bella Sister

Bella jest córką pięknej siostry z baśni " Opowieść o dwóch siostrach" jest byłą uczennicą Baśnioceum, wiadomo że posiada siostrę imieniem Brutta.

Nauczyciele

Baba Yaga

Baba Yaga jest pedagogiem szkolnym w Ever After High.

Biała Królowa

Biała Królowa jest jedną z dwóch władczyń Krainy Czarów. Odkąd jednak stała się ona bezpieczna od działań Czerwonej Królowej, kobieta postanowiła zacząć nauczać w Ever After High, zastępując pannę Gold. Biała Królowa nie jest miłą nauczycielką, nie ma skrupułów publicznie upokorzyć swoich uczniów

Giles Grimm

Giles Grimm jest jednym z założycieli szkoły Ever After High.

Gingerbreadman

Mężczyzna z piernika. Uczy Grimmnastyki.

Jack B. Nimble

Profesor uczący kreatywnego pisania w Ever After High.

Milton Grimm

Milton Grimm jest jednym z założycieli szkoły Ever After High i aktualnie pełni funkcję jej dyrektora.

Pied Piper

Pied Piper jest muzyki w Ever After High, którego muzyka przywołuje szczury z nieba. Jest ojcem Melody Piper.

Rumpelstiltskin

Profesor wykładającym Naukę i Czary w Ever After High.

Zływilk

Pan Zływilk jest nauczycielem Nikczemności w Ever After High. Jego córką jest Cerise Hood, a żoną - Czerwony Kapturek.

Inni

Czerwony Kapturek

Czerwony Kapturek jest matką Cerise Hood oraz żoną Złegowilka.

Kotka z Cheshire

Kotka z Cheshire jest matką Kitty Cheshire.

Królowa Kier

Królowa Kier jest matką Lizzie Hearts.

Narratorzy

Historia ma dwóch narratorów: mężczyznę i kobietę, którzy opowiadają nam o bohaterach. Słyszy ich tylko Madeline Hatter.

Szalony Kapelusznik

Szalony Kapelusznik jest ojcem Madeline Hatter. Posiada własną herbaciarnię w Wiosce Końca Książki.

Zła Królowa

Zła Królowa jest matką Raven Queen.

Złe bibliotekarki

Szkolne bibliotekarki. Są bardzo oschłe i często uciszają uczniów, raczej są postaciami tła. Pochodzą z bajki o Kopciuszku, są również przyrodnimi ciotkami Ashlynn Elli.

Zwierzęta

Adelita

Adelita to motyl, którego właścicielką jest Rosabella Beauty

Carmine

Carmine to wilk, który należy do Cerise Hood. Jest ona najlepszą przyjaciółką dziewczyny.

Carrolloo

Carrolloo to zwierzak należący do Kitty Cheshire.W książce Księga Legend poganiał innych uczniów ze śmiechem więc można wywnioskować,że jego charakter jest podobny do właścicielki.

Clockwork

Clockwork to drewniana kukułka Cedar Wood.

Divacorn

Divacorn

Divacorn jest jednorożcem Briar Beauty. Zwierzę posiada brokatową grzywę z różowymi smugami.

Drake

Drake to ważka, której właścicielem jest Hopper Croakington II. Potrafi ona ziać ogniem.

Earl Grey

Earl Grey

Earl Grey jest orzesznicą, która należy do Madeline Hatter. Obie są zakręcone na punkcie herbaty. Kiedy jej nie piją, Earl odpoczywa w kapeluszu właścicielki.

Gala

Gala

Gala jest lisem polarnym, którego właścicielką jest Apple White. Spotkały się w drugim roku nauki w Zaczarowanym Lesie, kiedy to zadaniem uczniów było przywołanie swojego zwierzaka.

Grizz

Grizz to niedźwiadek Blondie Lockes.

Jelly

Jelly to żelkowa rybka Ginger Breadhouse.

King Benedict

King Benedict to kurczak, którego właścicielem jest Humphrey Dumpty. Co ciekawe, potrafi on znosić jaja.

Mr. Cottonhorn

Mr. Cottonhorn to jackalope (królik z rogami) Dextera Charminga.

Nevermore

Nevermore

Smok należący do Raven Queen. Lubi podążać za swoją właścicielką, gdy ta wchodzi do Zaczarowanego Lasu. Pozwala jej również na przejażdżki na sobie.

Owieczki

Lilly-Bo Peep jest posiadaczką stadka owiec. Zwierzęta często jej uciekają, dlatego musi je ona gonić po całej szkole.

P-Hawk

P-Hawk to paw Daringa Charminga.

Pesky

Pesky jest wiewiórką, która wydaje się należeć do Huntera Huntsmana. Jego imię bardzo do niego pasuje, gdyż Pesky cieszy się, kiedy widzi zdenerwowanego Huntera.

Philia

Philia to pegaz C.A. Cupid.

Pirouette

Pirouette jest łabędziem, którego właścicielką jest Duchess Swan. Zwierzę często służy swojej właścicielce jako budzik. Podobnie jak ona, kocha tańczyć, jednakże często ma tremę.

Sandella

Sandella jest feniksem należącym do Ashlynn Elli. Spotkały się w drugim roku nauki w Zaczarowanym Lesie, kiedy to zadaniem uczniów było przywołanie swojego zwierzaka.

Shuffle

Shuffle to jeż należący do Lizzie Hearts. Podobnie jak inni uczniowie z Krainy Czarów, dziewczyna spotkała swojego zwierzaka podczas specjalnych zajęć do tego przeznaczonych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki