FANDOM

Dragon Games - Ramona stand

Ramona Badwolf - córka Czerwonego Kapturka i Złego Wilka. Jej siostrą jest Cerise Hood.

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak jej siostra, Ramona jest bardzo wierna osobom, o które dba. Mimo tego, że jest trochę zadziorna i wiele rzeczy mówi prosto z mostu, nie zależy jej na tym, by dobre uczynki jakie wykonuje były przypisywane dla niej. W odcinku została oskarżona o kradzież baletek Justine, jednak ta chciała jej tylko pomóc.

WyglądEdytuj

Włosy Ramony są brązowe. Po jej lewej stronie widać w nich biało-czerwone pasemka. Z kolei na prawej stronie głowy dziewczyny widać złotą, masywną ozdobę. Nie ukrywa się tak jak siostra - odsłania wilcze uszy. Ramona ma na sobie niebieski top z białym nadrukiem. Na koszulce widnieje złoty naszyjnik, połączony z białym futerkiem na jej prawym ramieniu. Na topie widać również czerwone szelki. Są one połączone z ciemną spódnicą dziewczyny. Składa się ona z dwóch fioletowych części w czarną kratkę, wykończonych złotą nicią. Na środku wychodzi spod nich czerwony materiał w czarno- złotą kratkę. Dziewczyna ma na sobie podarte, granatowe dżinsy. Na nogach ma wysokie, białe buty. Przy kolanie (na górnym końcu butów) znajdują się brązowe paski ze złotymi klamrami. Całe buty są przyozdobione szarą nicią. Podeszwy jej butów są brązowe, a wysokie obcasy złote i bogato zdobione.

BaśńEdytuj

Czerwony Kapturek – baśniowa postać, mała dziewczynka nosząca czerwone nakrycie głowy, wywodząca się z baśni ludowych, a opisana po raz pierwszy przez Charles'a Perraulta w 1697 roku w książce "Bajki Babci Gąski". Historia opowiada o chłopskiej dziewczynce, która wyrusza zanieść maślane placuszki dla babci w drugiej wsi za lasem. W drodze spotyka wilka, który podstępnie wydobywa z niej informacje o domku babci. Wilk chce zjeść zarówno staruszkę, jak i jej wnuczkę, decyduje się jednak dokonać tego dopiero u babci, gdyż w lesie nieopodal pracują drwale, którzy mogliby przeszkodzić mu w tym zamiarze. Wysyła Kapturka dłuższą drogą, aby mieć czas uporać się z babcią. Pożera staruszkę, a gdy dziewczynka zjawia się w domku, zaprasza ją, aby położyła się przy nim w łóżku. Gdy kapturek wykonuje polecenie wilka, zaczyna podejrzewać podstęp, gdyż postura wilka jest bardzo różna od jej babci. Wilk jednak pożera także i dziewczynkę. Całe wydarzenie obserwuje myśliwy, który, kiedy tylko wilk zasnął, zabił go, rozpruł mu brzuch i wydobył z niego babcię i wnuczkę.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Ramona jest córką Złego Wilka i Czerwonego Kapturka. Jej siostrą jest Cerise Hood.

PrzyjacieleEdytuj

Jej relacja z siostrą wydaje się bardzo bliska, ponieważ Ramona ufa jej i nie boi się powierzać różnych spraw w ręce Cerise. Dba o swoich przyjaciół, między innymi o Justine Dancer.

MiłośćEdytuj

Relacje miłosne dziewczyny nie są znane

ZwierzakEdytuj

Nie wiadomo, czy Ramona posiada zwierzaka.

Zajęcia Edytuj

  • Historia Złych Zaklęć
  • Podstawy nikczemności
  • Podstawy siania terroru
  • Muzyka
  • Grimmnastyka
  • Ratowanie dam w opałach
  • Taniec
  • Debaty
  • Baśniowa geografia
  • Magia natury
  • Tresura i dbanie o zwierzęta

GaleriaEdytuj

TimelineEdytuj

  • październik, 2015: Ramona debiutuje w pamiętniku Justine Dancer.
  • 29 styczeń, 2016: Ramona debiutuje w "Smoczych Igrzyskach".
  • 6 kwiecień, 2016: Ramona pojawia się jako postać drugoplanowa w odcinku "Księżycowa Tajemnica"