FANDOM

Randka z Raven – 12 odcinek serii Ever After High.

Opis Edytuj

Dexter jest zauroczony pięknem Raven. Briar jest gospodarzem imprezy i Dexter chce zapytać Raven z nim iść. . CA Cupid pojawia się za nim, mając nadzieję na miłą pogawędkę , ale Dexter zakochuje się w Raven i kilka serduszek leci do góry. opowiada jej o swoim problemie, wyjaśniając, że chciałby być bardziej jak jego rozbuchanej brata. Cupid sugeruje, żeby spróbować jego "pyta się" -skills na swoich przyjaciół z nadzieją, że Dexter będzie próbował się z nią. Jednak Dexter jest tak entuzjastycznie nastawieni do idei, że od razu biegnie od wypróbować swoje umiejętności nainnych jego przyjaciół.

Podczas Nauki i Magii, Dexter próbuje pytać Briar, ale ona po prostu zasypia. Jego następny plan jest, aby przetestować swoje szczęście z Madeline podczas spaceru, ale błędy w jego zdaniu takie, że Maddie po prostu myśli, że mówi Riddlish też. Wreszcie, próbuje uwieść dziewczynę, troll, który działa, ale kończy się z nim pokryte pocałunek otrzymany Slobber.

Pokonany, Dexter powraca do Ever After Wysoka jakiegoś samotnego oglądania zachodu słońca na balkonie. Niespodziewanie dołącza Raven, który często przychodzi się oglądać zachód słońca. Jeszcze bardziej niespodziewanie, pyta go do partii wrzośca i wyjaśniając, że dzieje się z przyjacielem kładzie mniejszy nacisk na nią. Dexter chętnie przyjmuje i wykonuje taniec zwycięstwa, gdy Raven liście, że ma on spada z balkonu w poniższych krzewów. Cupid tak się siedzieć nie czyta, a Dexter korzysta z okazji, aby podziękować jej za poradę.On daje jej pocałunek na jej policzku, pozostawiając jej chichot szczęśliwie.

Randka z Raven
Odcinki
Rozdział Rozdział 1
Premiera: 22 maja 2014
Poprzedni: Cedar Wood chce kłamać
Następny: Opowieść o Ceremonii Dziedzictwa
Obejrzyj na YouTube

Postacie Edytuj

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na oficjalnej stronie internetowej Ever After High odcinek ten został opublikowany początkowo pod tytułem Chasing Raven.

Galeria Edytuj

Images 5.jpg
Indeks333.jpg
Indeks5555.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki