FANDOM

Cytat1 Mam dość tego, że wszyscy myślą, że jestem tak strasznie zła, bo moja mama była zła. Cytat2
Raven Queen w odcinku "Bajka Raven: Opowieść Zbuntowanej"
Raven Queen
Postacie
Raven art
Rodzic: Zła królowa
Historia rodzica: Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków.
Urodziny: 25 listopada
Strona: Rebelsi
Współlokator: Apple White.
Najskrytsze pragnienie: Chcę, aby pozwolono mi być absolutnie wierną sobie. Owszem, nie jestem damą w opałach, ale to nie znaczy, że nie zasługuję na szczęśliwe zakończenie bajki.
Magiczna umiejętność: Podobnie jak moja mama potrafię rzucać zaklęcia.
Sprawy sercowe: Staram się nawet o tym nie myśleć. Najpierw muszę odkryć, jak potoczy się moja opowieść!
Co mi działa na nerwy: Niestety umiem posługiwać się tylko "czarną magią". Za każdym razem, gdy wykorzystuję moje moce w dobrych celach, rezultaty są odwrotne do zamierzonych!
Ulubiony przedmiot w szkole: Muzyka. Czy tylko księżniczki mogą śpiewać chwytające za serce ballady?
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Magiologia. Na tych lekcjach uczę się, jak posługiwać się magią. To nie znaczy, że muszę je lubić.
Najlepsi przyjaciele od serca: Madeline Hatter i Cerise Hood.

Doll diary icon Pamiętnik Raven Queen

Raven Queen – córka Złej Królowej z baśni "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków". W konflikcie przeznaczeń opowiada się ona po stronie Rebelsów. W rzeczywistości dziewczyna zapoczątkowała również ich działalność, inspirując innych uczniów do odrzucania przypisanego z góry losu i rozpoczęcia pisania własnej historii. Raven nie jest jednak zadowolona z tego, co wywołała, ponieważ spowodowała jednocześnie rosnący konflikt pomiędzy Royalsami, a Rebelsami. Dziewczyna nie cieszy się także z późniejszej kary, jaką gwarantuje jej przeznaczenie. Rozwiązywanie własnych problemów na ogół pochłania tyle jej energii, że nie potrafi pomóc innym, kiedy ci udadzą się do niej po radę.

Osobowość

Raven jest uważana za złą, lecz naprawdę taka nie jest. Dziewczyna nie lubi, gdy inni się jej boją, ale jest też sceptyczna, kiedy ktoś nowy próbuje być wobec niej miły - nie na tyle jednak, żeby przeszkadzało jej to w nawiązywaniu przyjaźni z innymi. Dziewczyna jest nieco sarkastyczna. Raven nie jest jedynym uczniem w Ever After High, który nie lubi swojej historii, jednakże ona jako pierwsza podjęła kroki, by zmienić swoje przeznaczenie.

Raven ma dostęp do całego wachlarza zaklęć, poczynając od telekinezy, a na chwilowym zatrzymaniu czasu kończąc. Jednak jako córka Złej Królowej może używać tylko czarnej magii. Na początku kiedy chciała za pomocą czarów zrobić coś dobrego, wnosiło to więcej szkód niż pożytku, później kiedy opanowała swoją moc dzięki czemu jej czary mogą czynić zarówno szkody jak i pożytek. Gdy się złości, jej włosy płoną fioletowym płomieniem, a głos nabiera złowieszczego "echa". Przez swój temperament Raven miała i ma niekiedy problemy z panowaniem nad swoimi mocami.

Wygląd

Raven ma bardzo bladą skórę, ciemnofioletowe usta oraz jasno-purpurowe oczy. Brwi dziewczyny są czarne, a jej fioletowa grzywka opięta jest wokoło głowy. Czarne, falujące włosy dziewczyny sięgają bioder i mają pasemka w trzech kolorach - fioletowym, różowym i bordowym.

Baśń

Królewna Śnieżka – ludowa baśń niemiecka. Po raz pierwszy spisana i opublikowana przez braci Grimm.

Na życie pięknej królewny dybie Zła Królowa, zazdrosna o jej urodę. Początkowo każe ją zabić myśliwemu, a na dowód wykonania rozkazu pokazać jej serce. Myśliwy lituje się nad dziewczyną i zostawia ją w lesie, dostarczając na zamek serce zająca. Śnieżka znajduje w lesie domek, należący do krasnoludków i zamieszkuje z nimi. Zła królowa dowiaduje się jednak, że Śnieżka żyje i, zmieniając postać, trzy razy usiłuje ją zabić. Dwukrotnie królewnę ratuje przybycie krasnoludków, za trzecim razem Śnieżka zjada połowę zatrutego jabłka. Zrozpaczone krasnoludki, myśląc, że nie żyje, układają ją w szklanej trumnie. Przejeżdżający nieopodal książę, zachwycony urodą dziewczyny błaga, by krasnoludki podarowały mu ciało Śnieżki. Podczas poruszenia trumny Śnieżce wypada z ust zatruty kawałek jabłka i budzi się ona do życia. Książę natychmiast się jej oświadcza. Zaproszonej na wesele Złej Królowej ze złości pęka serce.

W pierwszej wersji wydanej przez Grimmów czarnym charakterem była zazdrosna matka Śnieżki. Uważa się, że zmiana w późniejszych wersjach na macochę miała służyć stonowaniu tej historii.

Często spotykane jest też nieco odmienne zakończenie, spopularyzowane przez film Disneya, w którym Śnieżkę ożywia pocałunek księcia – prawdopodobnie wzorowane na Śpiącej królewnie. Nie zapominajmy także o lustrze które stwierdziło, że Śnieżka jest ładniejsza od Złej Królowej.

Relacje

Rodzina

Raven jest córką Złej Królowej. Według książki Historia Raven Queen, jej matka została zamknięta w Lustrzanym Więzieniu, ma bardzo napięte relacje z córką i krytykuje rzeczy, o których Raven opowiada, w tym jej ojca - Dobrego Króla. Dziewczyna ma z nim dobre relacje i nie lubi, kiedy matka źle o nim mówi.

Przyjaciele

Najlepszą przyjaciółką Raven jest Madeline Hatter. Jej bliskimi przyjaciółkami są również Cerise Hood i Cedar Wood. Utrzymuje ona również dobry kontakt ze swoją współlokatorką Apple White. Mimo, że dziewczyny nie przyjaźnią się, to często można zaobserwować, że zwracają się do siebie miło i przyjaźnie a w "Smoczych igrzyskach" Raven nazywa Apple swoją przyjaciółką. Przyjaciółką Raven jest także Darling Charming. W pamiętniku z serii Thronecomming nazywa Dextera Charminga swoim najlepszym przyjacielem, kiedy chłopak zrobił dla niej kwiat, by nie musiała martwić się o niesforność swojej mocy podczas dyskoteki w odcinku Dzień koronacji.

Nevermore

Miłość

W życiu Raven jej priorytetem jest napisanie własnej historii i odkrycie kim chce być, przez co nie interesował ją żaden poważny związek. Dexter Charming jest w niej zakochany, ale dziewczyna przez długi czas była tego nieświadoma. Dowiedziała się o tym jednak, kiedy chłopak napisał dla niej wiersz miłosny, dzięki czemu para mogła wyznać sobie swoje uczucia. Poszli nawet na randkę. Można zaobserwować, że ona również odwzajemnia uczucia Dextera, chodź napisanie własnego zakończenia jej bajki i inne osobiste sprawy wydają się być dla niej ważniejsze, przez co Raven nie ma czasu na to, żeby jej związek z Dexterem mógł się rozwijać. Ich pierwszą randkę uznała za najlepszą na świecie w Kinie Multiczar.

Zwierzę

Zwierzakiem Raven jest smoczyca o imieniu Nevermore. Jest on fioletowo-różowy i ma długi, zakończony piórami ogon. Jego oczy są niebieskie.

Zajęcia

  • Historia Złych Zaklęć
  • Gimnastyka
  • Magio-logia
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Podstawy Nikczemności
  • Podstawy Siania Terroru
  • Władanie Królestwem

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: lipiec 2013
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: BBD42

W tej serii na głowie Raven znajduje się srebrny diadem, z którego wystaje siedem kolców. Dziewczyna ubrana jest w fioletową sukienkę. Jej dół jest falbaniasty, a ponadto, wystaje spod niego druga, różowa warstwa ubranka. Sukienka ozdobiona jest również czarną siateczką, która pełni funkcję bluzki. Jej końce sięgają do ud i oplatają się wokół kolejnych warstw ubrania. Górną jego część zdobią również białe rękawki, które wyglądają tak, jakby były wykonane z piór. W miejscu ich złączenia znajduje się fioletowa broszka ze srebrną obwódką. Spod niej, wystaje mały, biały łańcuszek. Ponad tylną część ozdoby piętrzy się biały, pierzasty kołnierz. Na nogach Raven znajdują się szare rajstopy. Buty dziewczyny są koloru czarnego oraz utrzymywane na koturnie. Dodatkowo, przewiązane są one białymi sznurówkami, a w miejscu pięty - ozdobione białą siateczką. Do lalki dołączona jest czarna torebka Raven oraz biała szczotka.

Legacy Day

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Legacy Day'
  • Wydanie: wrzesień 2013
  • Numer asortymentu: BCF47
  • Numer modelu: BCF48

W tej serii włosy Raven związane są w koński ogon. Ponadto, na jej głowie widnieje srebrna korona z fioletowymi zdobieniami. Uszy dziewczyny przebite są srebrnymi kolczykami, które swym kształtem przypominają strzały. Lalka ubrana jest w fioletowy kombinezon na ramiączkach i z długimi nogawkami. Podzielony jest on na dwie wizualne części srebrnym paskiem oraz fioletową falbanką i białą siateczką. Górna część ozdobiona jest srebrnymi trójkątami, podczas gdy dolną zdobią ciapki tego samego koloru. Na obu nadgarstkach Raven widnieją bransolety. Na prawej znajduje się srebrna, a na lewej - czarna. Co więcej, dziewczyna ma na sobie również szarą pelerynę z gęstymi, czarnymi zdobieniami. Utrzymuje się ona na srebrnej kolii z wygrawerowanymi sznurami oraz ozdobioną fioletowymi piórami. Z jej tyłu wyrasta wysoki, srebrny kołnierz. Buty Raven są wysokie, sięgają łydek dziewczyny. Mają one liczne trójkątne wyżłobienia, a dodatkowo "obszyte są" srebrnymi zdobieniami. Można również zauważyć, że buty odsłaniają palce dziewczyny. Do lalki dołączona jest fioletowa księga ze srebrnym kluczem oraz fioletowa torebka w kształcie kuli, która utrzymuje się na srebrnym łańcuchu.

Getting Fairest

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Getting Fairest'
  • Wydanie: grudzień 2013
  • Numer asortymentu: BDB13
  • Numer modelu: BDB14

W tej serii włosy Raven są wyprostowane. Co więcej, na głowie dziewczyny widnieją srebrne słuchawki od iPada w tym samym kolorze. Lalka ubrana jest w liliową koszulę nocną. Ozdobiona jest ona fioletowymi wzorami ptaków. Co więcej, ubranko wykończone jest dwoma falbankami - fioletową i czarną. Całość dopełnia fioletowy szlafrok wykończony czarnymi falbankami. Buty Raven to czarne kapcie na koturnie. Do lalki dołączona jest srebrna szafka z czarnym szczytem i trzema fioletowymi półkami. Na pierwszej z nich znajduje się fioletowy kołnierz, na drugiej - srebrny, a na trzeciej - ciemnofioletowy. W pudełku znajduje się również szczotka.

Thronecoming

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH51

W tej serii część włosów Raven spięta jest w wysokiego koka. Pozostała ich część jest lekko pofalowana i sięga do bioder dziewczyny. Uszy lalki przebite są srebrnymi kolczykami. Jej szyja natomiast ozdobiona jest srebrnym wysokim kołnierzem z czarnymi i fioletowymi zdobieniami. Raven ubrana jest w fioletową sukienkę bez ramiączek. Ozdobiona jest ona złotymi i srebrnymi naszyciami. Co więcej, obszyta jest ona czarną falbaną wykonaną z siateczki. Na dłoniach dziewczyny widnieją czarne rękawiczki oraz dwie srebrne, potężne bransolety. Buty Raven są fioletowe, na wysokim obcasie, wiązane na kostce i z odkrytymi palcami. Do lalki dołączona jest czarna torebka ze srebrną rączką oraz srebrna maska w kształcie skrzydła smoka z niebieskimi i fioletowymi zdobieniami. Utrzymuje się ona na czarnej rączce.

Date Night

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Date Night'
  • Wydanie: luty 2015
  • Numer asortymentu: -
  • Numer modelu: CGG97

W tej serii grzywka Raven spięta jest do tyłu. W jej włosy została również wpięta srebrna spinka w kształcie smoka. Szyję dziewczyny zdobi naszyjnik tego samego koloru, wykonany z igiełek. Lalka ubrana jest w szarą koszulkę nadrukiem przedstawiającym fioletowe i czarne pióra. Została na nią założona czarna, pikowana ramoneska z kołnierzem ozdobionym białą siateczką. Na prawym nadgarstku Raven widnieje srebrna bransoletka, sięgająca środka dłoni. Dziewczyna ubrana została również w purpurową spódniczkę oraz czarne kabaretki. Jej buty są fioletowe, na wysokim obcasie. Utrzymują się ona na trzech łańcuchach, znajdujących się przed kostką. Do lalki dołączono czarną torbę w kształcie gitary z rączką tego samego koloru.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Dexterem Charmingiem.

School Spirit

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'School Spirit'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

W tej serii włosy Raven związane są w koński ogon. Na jej głowie znajduje się fioletowa baseballówka ze srebrnymi wzorami. Dziewczyna ubrana jest w jasnofioletową tunikę z asymetrycznym dołem. Ubranko ozdobione jest złotymi wzorami oraz wysokim, postrzępionym, srebrnym kołnierzem. Na tunikę został założony fioletowy żakiet ze spiczastymi ramionami oraz czarnym kołnierzem. Szyję Raven zdobi srebrna kolia. Dziewczyna ubrana jest również w czarne legginsy z czerwonymi paskami po bokach. Na jej prawym nadgarstku widnieje srebrna bransoletka. Jej buty to czerwone botki z czarną podszewką. Do lalki dołączono fioletową flagę na srebrnej rączce.

Lalka sprzedawana jest wyłącznie w dwupaku z Apple White.

Way too Wonderland

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Way too Wonderland'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF39
  • Numer modelu: CJC40

W tej serii włosy Raven spięty są w lekko zawinięty koński ogon, a ponad to - ozdobione seledynowym pasemkiem. Głowa dziewczyny ozdobiona jest cytrynową opaską z gigantyczną koroną. Lalka ubrana jest w liliową sukienkę bez rękawów, której pierwsza część sięga do połowy uda. Ozdobiona jest ona purpurowymi zawijasami i piórami. W pasie przepasana jest seledynowym, półprzeźroczystym paskiem, połączonym z wysokim kołnierzem, ozdobionym kilkoma białymi kartami do gry. Do dołu ubranka doszyto cytrynową falbanę w turkusowe, poziome paski. Buty lalki są czarne, a utrzymują się one na rzemieniach w kształcie zawijasów.

Enchanted Picnic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Enchanted Picnic'
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CLL49
  • Numer modelu: CLD84

W tej serii grzywka Raven zaczesana jest na tył jej głowy, natomiast reszta jej włosów jest lekko pofalowana. Głowę dziewczyny zdobi srebrna opaska z subtelnymi kolcami. Lalka ubrana jest w sukienkę bez rękawów. Ozdobiona jest ona fioletowo-białą kratą, czarnym kołnierzem oraz falbaną tego samego koloru, umiejscowioną w pasie. Buty Raven są purpurowe, na koturnie i wiązane na kostce. Do lalki dołączono torbę w kształcie kosza piknikowego.

San Diego Comic-Con International

  • Lalka
  • Oficjalny art

Dragon Games

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Dragon Games'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Lalki niskobudżetowe

  • Lalka
  • Oficjalny art

Ciekawostki

  • "Raven" w przetłumaczeniu z j.angielskiego oznacza "kruk".
  • Obchodzi urodziny 25 listopada.
  • Nazwisko dziewczyny nawiązuje do Evil Queen - czyli Złej Królowej, jej matki.
  • Mimo że dziewczyna nie przyjmuje swojego przeznaczenia, lubi ubierać się w stylu Złej Królowej - nosi fioletowe i czarne ubrania, zaś jej dodatki zawierają srebro i pióra.
  • Poblask od magii Raven ma kolor lawendowy.
  • Raven, Farrah i Faybelle to, na chwilę obecną, jedyne znane osoby, które mogą posługiwać się czarami.
  • Kiedy kicha, więdną kwiaty w jej okolicy.
  • Kiedy Raven była małą dziewczynką, dostała od swojego ojca szczeniaka imieniem Książę. Jednak jej matka uznała, że to nieodpowiednie zwierzę dla następczyni Złej Królowej i przyrządziła miksturę, która zmieniła psa w szczura. Od tamtej pory Raven przysięgła sobie, że nigdy nie pójdzie w ślady matki.

Meta timeline

  • 14 maja 2013: Mattel zastrzega znaki towarowe dla Raven Queen.
  • 30 maja 2013: Strona internetowa o Ever After High jest opublikowana, znajduje się w niej profil Raven Queen.
  • 30 maja 2013: Oficjalny art Raven zostaje udostępniony.
  • 30 maja 2013: Raven debiutuje w odcinku Świat Ever After High.
  • 16 lipca 2013: Raven pojawia się w książce Historia Raven Queen.
  • lipiec 2013: Pierwsza lalka Raven zostaje wydana w ramach serii Basic.
  • lipiec 2013: Wpisy z pamiętnika Raven zostają ujawnione.

Galeria

Galeria odcinków

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki