Fandom

Ever After High Wiki

Rosabella Beauty

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rosabella Beauty
Postacie
Rosabella Beauty.jpg
Rodzic: Piękna i Bestia
Historia rodzica: Piękna i Bestia
Urodziny: 4 września
Strona: Rebelsi
Współlokator: Darling Charming
Najskrytsze pragnienie: Pokazać ludziom, że w każdej bestii kryje się piękno.
Magiczna umiejętność: Pozory mnie nie zmylą. Widzę, jacy ludzie są naprawdę.
Sprawy sercowe: Przyznaję, że nie mogę się doczekać, kiedy spotkam mojego księcia!
Co mi działa na nerwy: Od ciągłego krzyczenia o niesprawiedliwości boli mnie gardło.
Ulubiony przedmiot w szkole: Uczniowska Rada Royalsów to wspaniały sposób, aby wprowadzić do systemu najpotrzebniejsze zmiany.
Najmniej lubiany przedmiot w szkole: Tresura i Dbanie o Zwierzęta. Magiczne zwierzaki nigdy nie powinny być zamykane w klatkach.
Najlepsi przyjaciele od serca: Moja kuzynka Briar Beauty. Również Cerise Hood ma zło-te serce.

Doll diary icon.png Pamiętnik Rosabelli Beauty

Rosabella Beauty – córka Pięknej i Besti z baśni Piękna i Bestia. Opowiada się po stronie Rebelsów, bo wierzy, że jej los nie jest tak ważny jak potrzeba niesienia pomocy innym. Przykładowo, Rosabella walczy o równość i prawa wielu baśniowych zwierząt. W rzeczywistości, dziewczyna jest gotowa do rezygnacji z własnego szczęśliwego zakończenia na rzecz osobistych przekonań.

Osobowość

Rosabella ma słabość do stworzeń, a w szczególności zwierząt, przez co dziewczyna regularnie rozdaje ulotki z hasłami broniącymi ich prac. Dziewczyna zawsze walczy o to, czego chce, zwłaszcza, gdy w grę wchodzi obrona niewinnych. Rosabella została wychowana przez liberalną matkę na zdecydowaną i zdeterminowaną osobę, która walczy o siebie i swoich przyjaciół. Ulubionym kolorem Rosabelli jest tradycyjny złoty.

Wygląd

Rosabella jest posiadaczką brązowych, pofalowanych włosów z malinowymi pasemkami. Jej skóra jest lekko opalona, a oczy mają brązowy odcień. Na nosie dziewczyny widnieją okulary w brązowych oprawkach z dwiema różyczkami. Rosabella nosi ubrania przyozdobione sztucznym futrem.

Baśń

Piękna i Bestia – francuska baśń ludowa, wielokrotnie adaptowana na potrzeby literatury, teatru i filmu. Po raz pierwszy spisana w XVIII wieku przez Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve.

Historia zawarta w baśni opowiada o młodej dziewczynie, która w celu obrony życia swojego ojca, postanawia zamieszkać w zamku Bestii. Początkowo była ona niechętna w stosunku do potwora, jednak z czasem para zakochuje się w sobie. Tym samym przełamali oni zaklęcie, rzucone w przeszłości na Bestię. Okazuje się on być księciem, który był zbyt próżny, by dostrzec piękno w brzydocie.

Relacje

Rodzina

Rosabella jest córką Pięknej i Besti z baśni Piękna i Bestia, która sama jest siostrą Śpiącej Królewny, co czyni ją kuzynką Briar Beauty.

Przyjaciele

Jej przyjaciółkami są jej kuzynka Briar Beauty, Darling Charming, Cerise Hood i Daring Charming.

Miłość

Pomimo tego, że Rosabella obecnie nie ma swojej drugiej połówki, nie może się doczekać, by spotkać swojego baśniowego księcia. Pomimo tego w filmie Zima Wszech Baśni można zauważyć, że połączyły ją bliższe relacje z Daringiem. Prawdopodobne jest, że to właśnie on jest jej księciem z bajki, ponieważ zamienił się w bestię.

Zajęcia

  • Tresura i Dbanie o Zwierzęta
  • Uczniowska Rada Royalsow
  • Gimnastyka
  • Księżniczko-logia
  • Zarządzanie Królestwem
  • Eksperymentalna Wróżko-matematyka
  • Muzyka
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Korono-logia

Zwierzak

Zwierzakiem Rosabelli jest motyl o imieniu Adelita.

Lalki

Basic

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Basic'
  • Wydanie: maj 2015
  • Numer asortymentu: BBD41
  • Numer modelu: CDH59

W tej serii część włosów Rosabelli spięta jest z tyłu głowy, a ponad to - ozdobiona malinowymi pasemkami. Pozostała część włosów jest lekko pofalowana i opada swobodnie. Głowa dziewczyny ozdobiona jest złotą tiarą, natomiast jej uszy - kolczykami w tych samych kolorach. Na jej nosie z kolei, znajdują się okulary w brązowych oprawkach z dwiema czerwonymi różyczkami po bokach. Lalka ubrana jest w żółtą, sięgającą kolan sukienkę. Jej dół ozdobiony jest kanarkową siateczką, na której widnieje złoty wzór przedstawiający róże. Rosabella ma na sobie także biały żakiet w czerwone kwiaty, z brązowo-białym futerkiem przy kołnierzu. Całość przepasana jest złotym paskiem z dwiema czerwonymi różami. Na prawej dłoni dziewczyny widnieje złota bransoletka, połączona łańcuszkiem z pierścionkiem tego samego koloru. Buty Rosabelli to brązowe, futrzane kozaki na wysokim obcasie. Do lalki dołączono złotą kopertówkę oraz pamiętnik.

Birthday Ball

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Birthday Ball'
  • Wydanie: 2015
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Epic Winter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Epic Winter'
  • Wydanie: 2016
  • Numer asortymentu: ?
  • Numer modelu: ?

Meta Timeline

  • 9 grudnia 2013: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Rosabelli Beauty.
  • 28 kwietnia 2014: Mattel składa wnioski o zastrzeżenie znaków towarowych dla Rosabelli Beauty.
  • 21 października 2014: Rosabella debiutuje w książce Dexter Charming's Story.
  • 1 stycznia 2015: Pierwsze zdjęcie lalki Rosabelli pojawia się w internecie.
  • maj 2015: Pierwsza lalka Rosabelli zostaje wydana w ramach linii Basic.
  • maj 2015: Wpisy z pamiętnika Rosabelli zostają ujawnione.
  • 8 lipca 2015: Profil Rosabelli zostaje opublikowany na oficjalnej stronie Ever After High.

Galeria

Galeria weebisodów

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki