FANDOM

Royal or Rebel - tło

Royal or Rebel jest jedną z trzech stron internetowych serii Ever After High. Została zapowiedziana przez program On the Air with C.A. Cupid i uruchomiona 23 kwietnia 2013 roku. Strona reprezentuje Enchanted Forest (pl. Zaczarowany Las) ze szkołą Ever After High w tle. Jak w przypadku wszystkich wprowadzających stron internetowych, Royal or Rebel jest aktualizowana co tydzień, aby doprowadzić czytelnika do pełnego odkrycia tego, czym jest Ever After High.

HistoriaEdytuj

Aktualizacje stronyEdytuj

Data Obraz Tekst
23 kwietnia 2013 Royal or Rebel - icon1 Kliknij na książkę, aby zerknąć wewnątrz innej dziurki od klucza.
Wróć w następnym tygodniu, aby kontynuować poszukiwania magicznego klucza-kodu.
1 maja 2013 Royal or Rebel - icon2 Kto będzie twoim najlepszym przyjacielem na zawsze?
Kontynuuj poszukiwania magicznego klucza-kodu w przyszłym tygodniu.
7 maja 2013 Royal or Rebel - icon3 Czy prawdziwa miłość będzie częścią twojej opowieści?
Wróć tutaj w następnym tygodniu po więcej wskazówek i magiczny klucz-kod.
14 maja 2013 Royal or Rebel - icon4 Czy twoje przeznaczenie jest cierniem w twoim boku?
Jeszcze żadnego magicznego klucza-kodu! Wróć w następnym tygodniu po więcej wskazówek.
21 maja 2013 Royal or Rebel - icon5 Trzymasz klucz do swojego przeznaczenia. Twój magiczny klucz-kod to SchoolAllowance. Zanotuj go, aby użyć go podczas swojej rejestracji tego lata.
Zacznij pisać własną historię w następnym tygodniu.

TekstEdytuj

  • Wraz z aktualizacją z 1 maja przyszło powiadomienie na każdej z trzech stron internetowych, aby wysłać słowo na 91919. Dla Royal or Rebel było to "Choice" (pl. wybór). W ten sposób otrzymuje się obraz i wiersz tekstu. Obraz i tekst były aktualizowane co dwa tygodnie, ale słowo zostało takie samo.

UwagiEdytuj

  • Pierwsze dwie wskazówki oraz czwarta są zbyt wieloznaczne, aby móc je dokładniej powiązać z którąkolwiek baśnią.
  • Trzecia wskazówka wydaje się być odniesieniem do Śpiącej królewny.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki