FANDOM

200px-Briar's Study Party - Rumpelstiltskin laughs

Rumpelstiltskin – bohater z baśni pod tym samym tytułem. Jest profesorem uczącym Nauki i czarów w Ever After High.

OsobowośćEdytuj

Jak przystało na Rumpelstiltskina, nauczyciel jest bardzo przebiegły. Nie wiadomo, czy darzy sympatią kogokolwiek. Robi trudne sprawdziany. Jego głos sugeruje, iż jest on ciągle zły. Lubi wykorzystywać uczniów. Najpierw zadaje trudne zadania, później, aby nie oblać, uczniowie muszą prząść ze słomy złoto - jest to oczywiście zgodne z jego historią. 

WyglądEdytuj

Rumpelstilskin Ma Zieloną marynarkę, Fioletowe spodnie, Brązowe buty. Ma odstające elfie uszy i długą brodę. Natomiast jego czapka zakrywa oczy.

RodzinaEdytuj

BajkaEdytuj

"Titelitury" (oryg. Rumpelstilzchen) to imię maleńkiego karzełka, bohatera jednej z baśni Braci Grimm pod takim samym tytułem. Imię „Titelitury” zostało zmienione przez redakcję przekładu Marcelego Tarnowskiego, który pierwotnie przetłumaczył imię tytułowego bohatera jako „Hałasik”. W nowym przekładzie „Baśni dla dzieci i dla domu” Jakuba i Wilhelma Grimmów autorstwa Elizy Pieciul-Karmińskiej (wydawnictwo Media Rodzina, Poznań 2010) postać ta zwie się „Rumpelsztyk”.

CiekawostkiEdytuj

  • Zadebiutował w odcinku Naukowa impreza Briar (Briar's study party).
  • Wśród uczniów Ever After High jest znany z tego, że na początku roku szkolnego zadaje test z rozdziałów od 1 do 34.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki