FANDOM

San Diego Comic-Con International – to zloty fanów komiksów, lalek, filmów, powszechnie znane jako Comic-con. Swoją działalność rozpoczęło w 1970 roku. Odbywa się co roku, od czwartku do niedzieli w lipcu w Stanach Zjednoczonych, w San Diego.

Na SDCCI w 2014 roku Cerise pojawi się jako Cerise Wolf, która podąża śladami swojego ojca, Złego Wilka zamiast matki, Czerwonego Kapturka. W 2015 roku, ekskluzywną lalką na konwencie została Raven Queen, która to zaakceptowała swoje przeznaczenie jako następna Zła Królowa.

2014

Cerise Hood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'San Diego Comic-Con International'
  • Wydanie: lipiec 2014
  • Numer asortymentu: CCK33
  • Numer modelu: CCK33

W tej serii włosy Cerise są białe, ozdobione czarnymi pasemkami. Jej uszy przebite są dużymi, czarnymi kolczykami w kształcie wilczych uszu. Dziewczyna ubrana jest w bluzkę bez rękawów, ozdobioną czarnym wzorem z motywem roślinnym. Uwieńczona została ona złotą, potężną kolią oraz złotym paskiem z okrągłą klamrą i łańcuchem. Lalka ma na sobie także malinowe spodnie w czarną kratę. Całość przepasana jest czarnym trenem, wykonanym z koronki. Na rękach Cerise znajdują się brązowe, potężne bransolety, a na jej dłoniach - rękawiczki tego samego koloru. Buty lalki to brązowe, misternie zdobione kozaki na wysokim obcasie. Mają one po trzy zapięcia ze złotymi klamrami w kształcie głów wilków oraz brązowe sznurówki. Dziewczyna ubrana jest również w długą, sięgającą ziemi pelerynę z kapturem, obszytą brązowym futerkiem. Doszyta została do niej szara głowa wilka. Do lalki została dołączona szara torba z dwoma brązowymi paskami i złotą rączką.

2015

Raven Queen

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Wydanie: lipiec 2015
  • Numer asortymentu: CJF47
  • Numer modelu: CJF47

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki