Fandom

Ever After High Wiki

Spring Unsprung (linia lalek)

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Spring Unsprung Logo.jpg

Spring Unsprung – linia lalek Ever After High. Jest ona poświęcona ubraniom z kwiatowymi motywami. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w listopadzie 2014 roku. Były to Briar Beauty, Cedar Wood, Cerise Hood, Holly O'Hair oraz Lizzie Hearts, wydana razem z książką-pokojem. W późniejszym czasie, wydano również lalkę Kitty Cheshire.

Lalki

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM52

W tej serii włosy Briar sięgają do ud. Co więcej, jej grzywka zaczesana jest na lewą stronę głowy, a całość została ozdobiona różowymi i niebieskimi pasemkami. Na czubku głowy lalki widnieje także fioletowa opaska z białymi, jasnoróżowymi oraz purpurowymi różami. Jej uszy zostały przebite srebrnymi kolczykami w kształcie kwiatu. Szyję Briar zdobi duży, purpurowy naszyjnik w kształcie pnącz róży z kolcami i czarnymi, purpurowymi oraz białymi kwiatami. Dziewczyna ubrana jest w czarną bluzkę z falbanką, ozdobioną wzorem przedstawiającym czarne i fioletowe róże. Doszyto do niej także długi, delikatny tren, ozdobiony różowymi i czarnymi różami. Całość przepasana jest czarnym paskiem. Na jej prawym nadgarstku znajduje się srebrna bransoletka. Lalka ma także na sobie białą spódniczkę w pionowe paski, przypominające kolce róż oraz szaro-różowo-czarne legginsy. Buty Briar są czarne, na wysokim obcasie i odkrytymi palcami. Ozdobione są one purpurowym kwiatem, a wykonane są z pnącz, sięgających do połowy łydki. Do lalki dołączono czarną torebkę z jasnoróżową obwódką.

Cedar Wood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM51

W tej serii włosy Cedar sięgają do jej ud. Są one pokręcone oraz ozdobione różowymi i fioletowymi pasemkami. Na czubku głowy dziewczyny widnieje czarna opaska z różowymi i białymi kwiatami. Jej uszy zostały natomiast przebite złotymi kolczykami w kształcie kwiatów. Lalka ubrana została w fioletową tunikę. Jej rękawki sięgają do łokci, a jej asymetryczny dół sięga do łydek. Całość ozdobiona jest także białą "zebrą" oraz przepasana różowym paskiem z szelkami oraz dużymi bufkami w kształcie kwiatów. Spod tuniki wystaje również jej dolna warstwa, która została wykonana z czarnej siateczki, pokrytej białymi kwiatami. Na obu nadgarstkach Cedar widnieją długie, czarne bransoletki wykonane z pnączy. Jej prawą dłoń zdobi natomiast różowy pierścionek. Lalka ma na sobie także różowe legginsy, na których widnieje wzór przedstawiający białe kwiaty. Buty dziewczyny są czarne, na brązowym koturnie z obcasem. Wykonane są one z rzemyków sięgających do połowy łydki z dużymi, białymi kwiatami. Do lalki dołączono brązową torebkę z różową rączką.

Cerise Hood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM50

W tej serii grzywka Cerise jest prosta oraz ozdobiona białymi i fioletowymi pasemkami. Jej włosy zostały uplecione w warkocz, sięgający do bioder. Całość została uwieńczona czarną opaską z białymi i czerwonymi kwiatami. Uszy dziewczyny zostały przebite srebrnymi kolczykami w kształcie kwiatów. Lalka ubrana jest w żakiet, z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona czerwonym kapturem z białym brokatem, czarno-biało-szarą kratą oraz dużymi, czerwonymi bufkami. Połączone są one czarnym naszyjnikiem. Całość została przepasana dwoma małymi, czarnymi paskami. Spod ubranka wystaje także jego druga warstwa. Jest ona czerwona i podobnie jak kaptur, ozdobiona brokatem. Na lewym nadgarstku Cerise znajduje się srebrna bransoletka. Ma ona na sobie także czarną spódniczkę oraz białe legginsy. Ozdobione są one wzorem z czarnych, fioletowych oraz malinowych kwiatów z kolcami. Na nogach dziewczyny znajdują się czarne botki z klamrami, których końce, wykonane z rzemyków, sięgają do połowy łydki. Całość została ozdobiona białymi kwiatami. Do lalki dołączono ciemnobrązową torebkę z czarną rączką.

Holly O'Hair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM53

W tej serii włosy Holly są polokowane oraz ozdobione purpurowymi oraz fioletowymi pasemkami. Czubek jej głowy został uwieńczony czarną opaską z fioletowymi i ciemnoróżowymi kwiatami oraz białymi motylami. Uszy dziewczyny zostały natomiast przebite złotymi kolczykami w kształcie kwiatów. Lalka ubrana jest w sukienkę z długimi rękawami. Jej góra jest biała, ale im bliżej asymetrycznemu dołowi, staje się ona coraz bardziej fioletowa. Pokryta jest ona także czarnym wzorem przedstawiającym roślinne pnącza. Wystaje spomiędzy niej również czarna bluzka. Całość przepasana jest paskiem z klamrą w kształcie kwiatu, w kolorze starego złota oraz ozdobiona fioletowymi, kwiecistymi bufkami, połączonymi złotymi naszyjnikiem. Holly ma także na sobie legginsy, pokryte wzorem przedstawiającym biało-fioletowe warkocze. Na jej lewym nadgarstku widnieje również czarna bransoletka w kształcie rośliny, a na palcu prawej dłoni - złoty pierścionek. Buty dziewczyny do fioletowe kozaki, których obcas jest w kształcie włosów. Ozdobione są one roślinnymi motywami oraz bukietem srebrnych kwiatów. Do lalki dołączono malinową kopertówkę.

Lizzie Hearts

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM54

W tej serii grzywka Lizzie zaczesana jest do tyłu. Co więcej, jej włosy sięgają do bioder i są one pokręcone. Głowę dziewczyny zdobi złota tiara z trzeba czerwonymi różami i złotą koroną. Jej szyję natomiast - duży, czerwony żabot z dwoma sznurami korali tego samego koloru. Lalka ubrana jest w dwuczęściową sukienkę, przedzieloną optycznie bordową falbanką. Górna część jest czarna i ozdobiona wzorem przedstawiającym czarne i złote róże. Druga partia jest natomiast biała, w czarne i czerwone romby. Na lewym nadgarstku Lizzie widnieje złota, długa bransoletka. Jej buty są bordowe, na wysokim obcasie. Są one także rzeźbione na kształt serc. Do lalki dołączono czerwoną, prostokątną torebkę ze złotą rączką.

Kitty Cheshire

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: luty 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CGW28

W tej serii włosy Kitty związane są w dwa pokręcone kucyki. Jej głowa ozdobiona jest opaską z turkusowymi, białymi oraz lawendowymi kwiatami i szarymi kocimi uszami. Uszy dziewczyny przebite są granatowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w biały płaszcz, ozdobiony czarnymi zygzakami. Góra ubranka ozdobiona jest turkusowym futrem, natomiast jego rękawy - szarym. Jego dół z kolei jest fioletowy, ze wzorami przedstawiającymi kwiaty i motyle. Całość została przepasana turkusowym paskiem. Na obu nadgarstkach Kitty znajdują się fioletowe bransoletki w kształcie sprężyny. Dodatkowo, palec jej prawi dłoni zdobi liliowy pierścionek. Dziewczyna ubrana jest również w purpurowe legginsy z różowymi wzorami. Jej buty są srebrne i utrzymują się za sprawą rzemieni, owiniętych wokół łydek. Ozdobione są one ponadto turkusowymi kwiatami. Do lalki dołączono szarą torebkę z turkusowymi ozdobnikami i pamiętnik.

Akcesoria

Pokój Lizzie

  • Linia: 'Spring Unsprung'
  • Wydanie: listopad 2014
  • Numer asortymentu: CDM49
  • Numer modelu: CDM54

Zestaw jest w kształcie złotej książki. Po otwarci go ukazuje się jednak pokój należący do Lizzie Hearts. W lewym skrzydle zestawu znajduje się obraz przedstawiający komodę, biurko, żyrandol oraz okno dla lalki. W prawym widnieje natomiast złoty sekretarzyk z tabletem tego samego koloru, czerwone, bogato rzeźbione krzesełko oraz przeźroczysty stojak dla lalki. Widnieje tam także wysoka, złota szafka, w której umieszczono podobiznę Lizzie, talię kart, złoty pierścionek z malinowym kwiatem oraz czerwone pudełko ze złotym wieczkiem.

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki