Fandom

Ever After High Wiki

Sugar Coated

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Sugar Coated Logo.png

Sugar Coated – linia lalek Ever After High. Postacie, które w niej występują, ubrane są w stroje z motywami słodyczy. W serii pojawia się Holly O'Hair, Madeline Hatter, Cedar Wood oraz Ginger Breadhouse, wydana razem z zestawem akcesoriów. Seria została wydana w czerwcu 2015 roku.

Lalki

Holly O'Hair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW47

W tej serii grzywka Holly znajduje się po lewej stronie jej czoła, a co więcej, upleciona jest ona w długi warkocz. Część włosów dziewczyny została również spięta niebieską klamrą w kitkę, natomiast pozostała ich część - jest lekko pokręcona i opada swobodnie. Uszy lalki zostały przebite czerwonymi kolczykami w kształcie serc. Holly ubrana jest w malinową sukienkę z bufiastymi rękawami. Ozdobiona jest ona różowym kołnierzem oraz żabotem tego samego koloru. Została ona także przepasana fartuchem, utrzymującym się na brązowym pasku. Przedstawiony został na nim zwór składający się z niebieskiej, żółtej, różowej i brązowej, spływającej masy. Buty Holly są różowe, a ich przód ozdobiony imitacją polewy czekoladowej. Do lalki dołączono błękitną rękawicę kuchenną oraz różowe ciasto z polewą czekoladową, umieszczone na srebrnej podstawce ze szklanym kloszem.

Madeline Hatter

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW45

W tej serii włosy Madeline są lekko pofalowane. Na czubku jej głowy została umieszczona biała opaska z filiżanką tego samego koloru, w której znajduje się brązowa herbata. Uszy dziewczyny zostały przebite jasnobrązowymi kolczykami w kształcie serc. Lalka ubrana jest w ciemnobrązową sukienkę z rękawami sięgającymi łokci. Ozdobiona jest ona błękitnym kołnierzem, jasnoróżowymi końcami rękawów oraz białymi kropkami. Ponadto, jej dół "spływa" na białą, dolną część sukienki. Madeline ma także na sobie biały fartuszek, ozdobiony wzorem przedstawiającym ciasta, fioletową falbanką i wstążką tego samego koloru, która również go utrzymuje. Buty dziewczyny to brązowe szpilki, założone na białe skarpetki. Co więcej, ozdobione są one różową polewą na czubkach. Do lalki dołączono biały dozownik na lukier oraz waniliowe lody z karmelową polewą, znajdujące się w srebrnym naczyniu.

Cedar Wood

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW46

W tej serii włosy Cedar są mocno pokręcone. Na czubku głowy dziewczyny znajduje się biała opaska z kokardą, oblaną czerwoną polewą. Uszy lalki przebite są długimi, ciemnobrązowymi kolczykami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie części. Pierwsza z nich jest biała, ozdobiona brązowymi, pionowymi paskami, bufkami oraz liliowym kołnierzem. Druga z kolei jest koralowa, również pokryta brązowymi paskami. Całość przepasana jest fartuszkiem z wzorem przedstawiającym gofry z cukrem pudrem, utrzymującym się na brązowo-różowym pasku przypominającym spływającą polewę. Buty Cedar są jasnoniebieskie, wiązane "spływającymi" rzemieniami, sięgającymi kolan, na brązowym koturnie. Do lalki dołączono jasnoniebieską szpachelkę oraz czekoladowy tort z niebieską polewą na brązowej tacy.

Ginger Breadhouse

  • Lalka
  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW83

W tej serii włosy Ginger związane są w koński ogon, którego koniec jest lekko zawinięty. Na głowie dziewczyny znajduje się złota opaska z białą czapką piekarza, natomiast na jej nosie - okulary w złotych oprawkach. Uszy lalki zostały przebite brązowymi kolczykami w kształcie ludzików z ciastka. Ginger ubrana jest w jasnoróżową sukienkę z bufiastymi rękawkami. Góra ubranka ozdobiona jest nadrukiem przedstawiającym brązową kamizelkę z karmelu z guzikami wykonanymi z landrynek. Rozkloszowany dół sukienki stanowi imitację spływającej różowej, żółtej i brązowej polewy. Całość przepasana jest różowym, podobnie spływającym paskiem. Na lewym nadgarstku dziewczyny znajduje się złota bransoletka, natomiast na palcu prawej dłoni - różowy pierścionek. Buty lalki to malinowe kozaki utrzymujące się na rzemykach. Ich dół jest "oblany" czekoladą.

Lalka została wydana wraz z zestawem akcesoriów.

Akcesoria

Sugar Coated Class

  • Linia: 'Sugar Coated'
  • Wydanie: czerwiec 2015
  • Numer asortymentu: BJH31
  • Numer modelu: CHW83

W skład akcesoriów linii wchodzi złoty, bogato rzeźbiony piecyk z różowym kominem i nóżkami tego samego koloru. Po jego lewej stronie znajduje się złoty stojak, na którym wisi czarny kocioł. Zestaw zawiera także malinowy stojak z niebieskim rysopisem, brązową ławkę na nóżkach w kształcie ludzików z piernika, stolik, imitujący piankę na niebieskich nóżkach, oraz złoto-różowe stoisko ze smakołykami.

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki