FANDOM

B8242bf386f3a6d12182237cb9a0f9bc

Szalony Kapelusznik - Jest ojcem Madeline Hatter. Pojawia się on w kilku odcinkach, jednak najwięcej razy został pokazany w filmie "W Krainie czarów".

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Kapelusznik jest, co oczywiste, lekko szalonym i ekscentrycznym człowiekiem. Bardzo pragnie, by jego córka w przyszłości przejęła jego rolę.

BaśńEdytuj

Alicja w Krainie Czarów – (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa. Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Jego córką jest Madeline Hatter.

PrzyjacieleEdytuj

Nie wiadomo z kim Szalony Kapelusznik się przyjaźni.

ZwierzęEdytuj

Nie wiadomo czy Szalony Kapelusznik posiada jakieś zwierzę.

CiekawostkiEdytuj

W filmie "W Krainie Czarów" podczas pobytu w Wonderland High Madeline była wyraźnie wyższa od niego podczas, gdy w Świecie Baśni to on jest od niej wyższy.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki