Wikia

Ever After High Wiki

Świat Ever After High

Dyskusja0
124strony na
tej wiki

Przekierowano z The World of Ever After High

Świat Ever After High
Odcinki
The World of Ever After High - intro book.jpg
Rozdział Rozdział 1
Premiera: 16 października 2013
Poprzedni: N/A
Następny: Bajka Apple: Królewska Opowieść
Obejrzyj na YouTube

Świat Ever After High (ang. The World of Ever After High) – odcinek pełniący funkcję wprowadzenia w świat Ever After High.

Opis

Dawno temu w liceum, w krainie poza wyobraźnią, rozpoczyna się opowieść o Ever After High. Liceum dla następnego pokolenia bohaterów baśni, gdzie przeznaczeniem uczniów jest podążać śladami baśniowych rodziców (lub nie).

Lecz jedna uczennica, Raven Queen, nie chce iść w nikczemne ślady swojej matki. Co jeśli chce wybrać swoje własne Długo i Szczęśliwie, i jak wpłynie to na przeznaczenia innych uczniów, jak liderki Szlachetnych Apple White?

Koniec jest zaledwie początkiem.

Streszczenie

Ever After High to szkoła, która przygotowuje nastoletnie dzieci postaci sławnych baśni do pójścia w ślady swoich rodziców. W tym roku, w uczelni pojawia się dziewczyna, która nie chce podążać śladami swojej złej matki - Raven Queen. Uważa ona, że podobnie jak inni, również zasługuje na "i żyli długo i szczęśliwie".

Niestety, dyrektor szkoły - Milton Grimm, nie aprobuje tego pomysłu. Uważa on, że wszystkie baśnie powinny być tradycyjne. Oprócz tego, studenci, zainspirowani przez Raven, również postanawiają napisać własne zakończenie swoich baśni. Pomysł ten nie podoba się Apple White oraz Royalsom, na których czele stoi. Grupa ta propaguje tradycyjne zakończenia, podobnie jak dyrektor, ponieważ wybory Rebelsów mogą kolidować z ich zakończeniami.

Mimo tego konfliktu, życie codzienne toczy się dalej. Zmusza to studentów nie tylko do odkrycia swoich prawdziwych przekonań i pragnień, jak również to zawierania przyjaźni i przeżywania pierwszych miłości. Ever After High może być inspirujące, ale na pewno niełatwe.

Postacie

Ciekawostki

Błędy

  • Kiedy Cerise ucieka ze stołówki, jej postać jest przez moment zdublowana.

Inne

  • Świat Ever After High nie jest odcinkiem, a jedynie trailerem serii. Składa się on z fragmentów przyszłych odcinków.
  • Świat Ever After High pojawił się w dodatkach do filmu 13 Życzeń z serii Monster High.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki