Fandom

Ever After High Wiki

Thronecoming (linia lalek)

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Thronecoming logo.jpg

Thronecoming – linia lalek Ever After High. Poświęcona jest ona koronacji na królowe. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w czerwcu 2014. Były to Apple White, Raven Queen, Blondie Lockes, C.A. Cupid oraz Briar Beauty, wydana razem z wielofunkcyjnym domkiem.

Lalki

Apple White

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH53

W tej serii grzywka Apple spięta jest w wysokiego koka. Wystają z niego dwa pasemka, które sięgają do bioder, podobnie jak reszta pofalowanych włosów. Uszy dziewczyny przebite są złotymi kolczykami. Lalka ubrana jest w białą bluzkę z krótkimi rękawkami wykonanymi z futerka tego samego koloru. Ubranie ozdobione zostało także wysokim, czerwonym kołnierzem, połączonym ze złotym paskiem z dwoma białymi, perłowymi łańcuchami. Apple ma na sobie również czerwoną sukienkę, sięgającą ziemi. Pokryta jest ona dwiema dodatkowymi warstwami. Pierwsza z nich jest złota, ozdobiona srebrnymi wzorkami, a druga - wykonana z białej, połyskującej siateczki. Na rękach dziewczyny można zauważyć długie białe rękawiczki, zakończone w łokciu czerwoną kokardą. Buty Apple są czerwone, na wysokim obcasie. Do lalki dołączona jest biała torba ze złotymi elementami na czerwonej rączce oraz złota maska w kształcie pyszczka lisa, utrzymująca się na czarnej rączce.

Raven Queen

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH51

W tej serii część włosów Raven spięta jest w wysokiego koka. Pozostała ich część jest lekko pofalowana i sięga do bioder dziewczyny. Uszy lalki przebite są srebrnymi kolczykami. Jej szyja natomiast ozdobiona jest srebrnym wysokim kołnierzem z czarnymi i fioletowymi zdobieniami. Raven ubrana jest w fioletową sukienkę bez ramiączek. Ozdobiona jest ona złotymi i srebrnymi naszyciami. Co więcej, obszyta jest ona czarną falbaną wykonaną z siateczki. Na dłoniach dziewczyny widnieją czarne rękawiczki oraz dwie srebrne, potężne bransolety. Buty Raven są fioletowe, na wysokim obcasie, wiązane na kostce i z odkrytymi palcami. Do lalki dołączona jest czarna torebka ze srebrną rączką oraz srebrna maska w kształcie skrzydła smoka z niebieskimi i fioletowymi zdobieniami. Utrzymuje się ona na czarnej rączce.

Blondie Lockes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH54

W tej serii włosy Blondie upięte są w dwa wysokie kucyki, których końce są zawinięte do ich środków. Grzywka dziewczyny jest prosta, a jej uszy przebite długimi, niebieskimi kolczykami. Lalka ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Pierwszą z nich stanowi jasnoniebieska bluzka, ozdobiona granatowymi plamkami oraz przeźroczystą tasiemką na środku ze złotymi zdobieniami i czarnymi wykończeniami. Rękawki ubrania są brązowe i wykonane z futra. Druga część sukienki jest żółta, ozdobiona wzorem przedstawiającym złote romby oraz kokardy. Widnieje na niej również granatowy materiał, ozdobiony złotymi wzorkami przedstawiającymi głowy niedźwiedzi oraz granatowymi, połyskującymi kokardami. Na dłoniach Blondie widnieją długie, sięgające łokci rękawiczki, wykończone złotą falbanką. Na prawym nadgarstku lalki widnieje natomiast złota bransoleta. Buty dziewczyny są granatowe, na wysokim obcasie i wiązane na kostce. Do lalki dołączona jest złota maska w kształcie głowy niedźwiedzia z granatową kokardą na czarnej rączce oraz granatowa, okrągła torebka na złotej rączce, ozdobiona kokardami tego samego koloru.

C.A. Cupid

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH50
  • Numer modelu: BJH52

W tej serii włosy C.A. są upięte w koński ogon, którego koniec sięga bioder lalki. Grzywka dziewczyny jest prosta, a po obu jej stronach widnieją długie, sięgające kolan kosmyki. Uszy lalki przebite są złotymi kolczykami w kształcie skrzydeł. C.A. ubrana jest w sukienkę, w której można wyróżnić dwie optyczne części. Pierwszą stanowi ciemnoróżowa, połyskująca bluzka, ozdobiona złotym wzorkiem, która utrzymuje się na ramiączkach wykonanych z czarnej siateczki. Ten sam materiał widoczny jest także na samej górze bluzki. Druga część sukienki jest długa i jasnoróżowa. Ozdobiona jest ona złotymi wzorkami przedstawiającymi serca, a co więcej, jest ona przecięta na środku, dzięki czemu nogi lalki są widoczne. Do pasa dziewczyny zostały doszyte również dwa kawałki materiału - pierwszy z nich jest czarny, ozdobiony złotymi brylancikami, a drugi - różowy, ozdobiony srebrnymi. Na szyi C.A. widnieje czarny naszyjnik z liści laurowych. Na obu jej nadgarstkach natomiast widnieją dwie złote bransolety. Skrzydła dziewczyny są większe, a ich końce bardziej zakręcone. Jej buty są wysokie, złote oraz zapinane na rzemienie. Ich obcas jest różowy. Do lalki dołączona jest złota maska z motywem pegazów na czarnej rączce oraz złota torba z różowymi elementami.

Briar Beauty

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH55
  • Numer modelu: BJH55

W tej serii włosy Briar są wyprostowane oraz ozdobione fioletowymi i różowymi pasemkami. Grzywka dziewczyny spięta jest z tyłu jej głowy. Jej uszy przebite są natomiast różowymi kolczykami z motywem dwóch jednorożców. Szyja Briar ozdobiona jest czarnym naszyjnikiem ze srebrnym kwiatem, który swoim wyglądem przypomina ciernie róży. Lalka ubrana jest w różową sukienkę bez ramiączek. Dół ubranka jest błyszczący oraz sięgający kolan. Widnieją na nim wzory przedstawiające czarne ciernie. Całość przepasana jest czarnym paskiem ze srebrną klamrą, spod którego wystaje różowa siateczka. Na rękach Briar widnieją czarne rękawiczki sięgające do łokcia, które zakończone są srebrnymi różami. Buty lalki są czarne, na wysokim obcasie, wiązane na kostce kilkoma rzemieniami oraz z odkrytymi palcami. Do lalki dołączona jest srebrna maska z rogiem jednorożca, która utrzymuje się na czarnej rączce.

Akcesoria

Wielofunkcyjny domek

  • Linia: 'Thronecoming'
  • Wydanie: czerwiec 2014
  • Numer asortymentu: BJH55
  • Numer modelu: BJH55

Ciekawostki

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki