FANDOM

TTW logo

Through The Woods – linia lalek Ever After High. Postacie, które w niej występują wybierają się na wycieczkę do lasu. Pierwsze lalki z serii zostały wydane w grudniu 2014 roku. Były to Ashlynn Ella, Blondie Lockes, C.A. Cupid oraz Poppy O'Hair.

Lalki

Ashlynn Ella

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD03

W tej serii włosy Ashlynn są lekko pokręcone, a jej grzywka zaczesana na boki. Całość skrywa się pod koralową peleryną z kapturem, ozdobioną niebieskimi i różowymi kwiecistymi wzorkami oraz błękitną wstążką. Dziewczyna ubrana jest w turkusową sukienkę bez rękawów, sięgającą do kolan. Ozdobiona jest ona czarnymi i różowymi kleksami. Całość przepasana jest złotym paskiem, wyrzeźbionym na kształt roślin. Na lewym nadgarstku lalki widnieje bransoletka tego samego koloru. Buty Ashlynn są miętowe i sięgające kolan. Mają one odkryte palce, są na koturnie, a także bogato rzeźbione na kształt roślin. Do lalki dołączony jest turkusowy lampion ze wskazówkami zegara oraz złotą świeczką, utrzymujący się na przeźroczystej rączce oraz kremowa mapa.

Blondie Lockes

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD04

W tej serii włosy Blondie są wyprostowane. Ukryte są one pod błękitną peleryną z kapturem, ozdobioną żółtą falbaną, wzorkami oraz wstążką tego samego koloru. Dziewczyna ubrana jest w niebieską sukienkę na ramiączkach, sięgającą do połowy uda. Widnieją na niej żółte plamy, dzięki czemu całość przypomina leśny wzór. Góra ubrania ozdobiona jest błękitną kokardą. Na lewym nadgarstku lalki znajduje się złota bransoletka. Nogi Blondie pokryte są niebieskimi podkolanówkami. Jej buty natomiast są czarne, na koturnie, sięgające kostki i wykończone futerkiem tego samego koloru. Do lalki dołączony jest jasnoniebieski lampion ze złotą świecą oraz błękitna książka.

C.A. Cupid

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD01

W tej serii włosy C.A. są wyprostowane. Jej grzywka jest natomiast zawinięta i ułożona po lewej stronie czoła. Głowa dziewczyny ozdobiona jest czarnym beretem. Jej szyję natomiast zdobi złoty naszyjnik w kształcie strzał. Lalka ubrana jest w czarną bluzkę, na której widnieje wzór przedstawiający różowe strzały. Na ubraniu znajduje się różowa peleryna, wyszyta białym wzorem w kształcie serc, ozdobiona malinową falbaną. C.A. ma na sobie także różową spódnicę z czarnym wzorem przedstawiającym las. Całość przepasana jest czarnym paskiem z klamrą w kształcie serca. Na nogach dziewczyny widnieją czarne kabaretki. Jej buty to kozaki w odcieniu starego złota. Są one na koturnie oraz ozdobione strzałami. Do lalki dołączony jest różowy lampion ze złotą świecą oraz malinowa lornetka.

Poppy O'Hair

  • Lalka
  • Oficjalny art
  • Linia: 'Through The Woods'
  • Wydanie: grudzień 2014
  • Numer asortymentu: CFD00
  • Numer modelu: CFD02

W tej serii grzywka Poppy sięga ramion. Czubek jej głowy został natomiast ozdobiony różową czapką. Uszy dziewczyny zostały również przebite srebrnymi kolczykami w kształcie suszarki. Jej szyję zdobi naszyjnik tego samego koloru. Lalka ubrana jest w czarną sukienkę sięgającą kolan. Jej dół jest asymetryczny i wykończony różową nicią, podobnie jak góra ubranka. Całość ozdobiona jest czarnym wzorem. Na lewym nadgarstku Poppy znajduje się lawendowa bransoletka. Nogi dziewczyny pokryte są fioletowymi legginsami z różowymi i czarnymi plamami przypominającymi las. Buty Poppy są czarne, na koturnie, ozdobione ćwiekami i sięgające kostek. Do lalki został dołączony wrzosowy lampion ze złotą świecą oraz malinowe pudełko.

Galeria

Lalki z serii Ever After High
Rok Linie lalek
2013 BasicLegacy DayGetting Fairest
2014 BasicSan Diego Comic-Con InternationalHat-Tastic PartyLegacy DayThronecomingMirror MeachSpring UnsprungThrough The Woods
2015 BasicSan Diego Comic-Con InternationalJust SweetDate NightSpring UnsprungSchool SpiritSugar CoatedWay too WonderlandEnchanted PicnicFairest on IceHeartstruckRoyally Ever AfterTriCastleOnDragon GamesBook PartyDragon Games: Forest PixiesLalki niskobudżetowe

2016

BasicSan Diego Comic-Con InternationalDragon GamesBirthday BallCarnival DateEpic WinterEpic Winter: Snow PixiesLalki niskobudżetowe

Więcej z Fandomu

Losowa wiki