FANDOM

Tiny

Tiny – jest olbrzymem, którego rodzicami są prawdopodobnie olbrzymy z baśni „Jaś/John i magiczna fasola”. Tiny opowiada się po stronie Rebelsów, z jak na razie nie ujawnionych powodów jednak z odcinków można zauważyć, że nie jest on taki jak większość olbrzymów, ponieważ jest koleżeński i przyjacielski dla innych uczniów Ever After High, którzy przez innych olbrzymów są znienawidzeni.

Osobowość

Tiny jest nieśmiały. Wydaje się być lubiany przez innych uczniów a także miły i koleżeński dla nich.

Wygląd

Jak dotąd pokazane zostały wyłącznie jego stopy. Ma jasną skórę.

Baśń

Jaś i magiczna fasola (Jack and the Beanstalk) – angielska baśń, będąca parafrazą bajki Jack the Giant Killer, znanej już w XVII w. Bajka o Jasiu i magicznej fasoli znana jest w kilkunastu wersjach, z których najbardziej rozpowszechniona jest ta opublikowana w 1860 r. w zbiorze English Fairy Tales przez Josepha Jacobsa. Bajka była wielokrotnie ekranizowania i wystawiana na deskach teatralnych.

Relacje

Rodzina

Tiny jest synem olbrzymów. W odcinku "Wysokie Loty" dowiadujemy się, że jego wuj jest olbrzymem, który został okradziony przez Jasia a później przez jego córkę z magicznej harfy i złotej gęsi.

Przyjaciele

Jego przyjaciele to Dexter Charming i Hunter Huntsman pokazane jest to w filmie "Dzień koronacji".

Miłość

Olbrzym BYŁ zakochany w Apple White. Z kolei w "Smoczych Igrzyskach" wykazywał takie samo zainteresowanie Raven Queen jak wcześniej Apple.

Zwierzak

Nie wiadomo, czy Tiny posiada zwierzaka.

Ciekawostki

  • Jego imię oznacza maleńki lub niewielki. Może to sugerować iż jest najmniejszym spośród olbrzymów, albo kiedy się urodził był bardzo mały nawet jak na olbrzyma.
  • W odcinku Royalso-Rebels Poppy dowiadujemy się, że jest Rebelsem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki