Fandom

Ever After High Wiki

Trzy małe świnki

224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Maddie-in-Chief - startled pigs.jpg

Trzy małe świnki – synowie trzech małych świnek z historii o tej samej nazwie, są po stronie Royalsów.

OpisEdytuj

OsobowośćEdytuj

Z trzech, mniejszy lubi jedzenie, gotowe do jedzenia resztki innych uczniów i zawsze pierwszym uczniem w linii castleteria przy każdym posiłku. W odcinku Zastąpić Raven najmniejsza ze świnek chciała zastąpić Raven Queen w jej historii.

WyglądEdytuj

Każdy z trzech świnek, ubiera się w ich własnym stylu: większy idzie na elegancki wygląd, średniej jednym dla wyglądu ulicy, a najmniejszy dla swobodnej i/lub artystyczną wygląd.

BaśńEdytuj

The Three Little Pigs jest baśnią zawierającą antropomorficzne przedstawienie trzech świnek, z których każda buduje dla siebie dom, ale z różnych materiałów. Wielki Zły Wilk jest w stanie zniszczyć domy dwóch pierwszych świnek, wykonane odpowiednio ze słomy i drewna, ale nie jest w stanie zniszczyć domu trzeciej świnki, który zrobiony jest z cegły. Drukowane wersje tej historii sięgają 1840 roku, ale sama historia jest uważana za znacznie starszą. (Opowieść nosi przynajmniej powierzchowne podobieństwo do "Wilk i siedem koźlątek", niemieckiej baśni w zebranym piątym tomie "Baśni braci Gimm" w 1812 roku.) Określenia użyte w tej historii, i różne obyczaje, które mogą zostać z niej wyciągnięte, pochodzą z kultury zachodniej.

Jest to typ 124 legenda w klasyfikacji Aarne-Thompson.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Trzy małe świnki są synami Trzech Małych Świnek, a może tylko jednej z nich. Wydają się być blisko ze sobą, co sugeruje, że mogą być rodziną.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki