FANDOM

Evil queen.jpg

Zła Królowa - główna antagonistka bajki Królewna Śnieżka i siedmioro krasnoludków. Obecnie jest zamknięta w Lustrzanym Więzieniu za dokonane przestępstwa i próbę odebrania własnych historii wszystkim w Ever After High. Zakłóciła historię Śpiącej Królewny i wyjechała do Krainy Czarów.

OsobowośćEdytuj

Tak, jak wskazuje jej tytuł, Królowa jest złośliwa, ale jako prawdziwa królowa jest ona także królewska, ambitna i przywódcza. Zajmowała się córką przez całe życie, zabierała ją na spotkania wojenne z generałami, uczyła ją warzenia mikstur i trucizn, beształa ją za okazywanie dobroci. Jednak z jakiegoś powodu, Raven nie jest taka, jak ona. Mimo to, bardzo ją kocha i czeka na dzień, w którym Raven wzniesie się na wysokość zadania i weźmie we własne ręce swój zły los.

W filmie Smocze Igrzyska, rywalizuje ze śnieżką o władzę. By ją zdobyć jest gotowa zrobić wszystko również w tym filmie truje Apple oraz przebiera się za Mirę by zdobyć zaufanie uczniów. Jest także mistrzynią w knowaniu.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Zła Królowa jest matką Raven Queen i żoną Dobrego Króla.

MiłośćEdytuj

Jej mężem jest Dobry Król.

ZwierzęEdytuj

W "Smoczych Igrzyskach" miała ona władze nad armią mrocznych czarnych smoków.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie nauki w Ever After High jej współlokatorką był Czerwony Kapturek.
  • Znała ona dobrze słabość Śnieżki i dzięki niej mogła łatwo wpłynąć na jej decyzje.

Galeria odcinkówEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki