FANDOM

Cytat1 Ciiissz! Cisza ma być w bibliotece! Cytat2
Złe bibliotekarki przyrodnie w odcinku "Dzień Zakochanych Serc"
True Hearts Day Part 1 - vigilant evil step-librarians

Złe bibliotekarki – bibliotekarki w Ever After High. Często, gdy ktoś głośno rozmawia bądź hałasuje, uciszają go głośnym „Ciii!". Widzimy to w odcinku „Dzień Zakochanych Serc". Pochodzą z bajki o Kopciuszku i są jej przyrodnimi siostrami. Są także przyrodnimi ciotkami Ashlynn.

OsobowośćEdytuj

Złe bibliotekarki zdają się być nie miłe i oschłe dla uczniów Ever After High i wszystkich, którzy ich zdaniem zachowują się zbyt głośno oraz upominają ich za każdym razem, gdy tylko ktoś zacznie rozmowę twierdząc zapewne, że w bibliotece (jak i wszędzie tam gdzie tylko są) ma być całkowita cisza. Zdają się też straszyć niektórych uczniów.

WyglądEdytuj

Obie bibliotekarki wyglądają dość podobnie. Jedna z nich nosi bordową suknie a druga granatową oraz jedna nosi okulary bez przerwy a druga nie zawsze je ma.

BaśńEdytuj

Kopciuszek - baśń ta istnieje w wielu wersjach (ok. 700), ale trzon fabuły zawsze nawiązuje do poniższego schematu: 

  • Dziewczyna jest wykorzystywana w roli służącej.
  • Macocha i przyrodnie siostry jadą na bal u księcia, zostawiając Kopciuszka w domu.
  • Zjawia się dobra wróżka, która dostarcza odpowiednie stroje i karocę, dzięki którym Kopciuszek może pojechać na bal do księcia, jednak musi wrócić do domu przed północą.
  • Kopciuszek na balu oczarowuje księcia.
  • Kopciuszek w ostatniej chwili ucieka z balu, gubiąc pantofelek. Stroje i karoca znikają.
  • Książę urządza poszukiwania Kopciuszka w całym kraju, sprawdzając, na którą dziewczynę będzie pasował pantofelek. W końcu trafia do domu macochy.
  • Przyrodnie siostry Kopciuszka przymierzają pantofelek, który jednak nie pasuje. Kiedy książę chce już wyjść, zauważa Kopciuszka i pomimo protestów macochy postanawia założyć pantofelek Kopciuszkowi.
  • Pantofelek pasuje.
  • Książę i Kopciuszek żyją długo i szczęśliwie.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Są przyrodnimi ciotkami Ashlynn. Jedna z nich jest najpewniej matką złych przyrodnich sióstr Ashlynn Elli.

PrzyjacieleEdytuj

Nie wiadomo czy Złe bibliotekarki z kimś się przyjaźnią. Możliwe jednak, że obydwie przyjaźnią się same ze sobą zważywszy na ich identyczny sposób bycia.

CiekawostkiEdytuj

  • W przerażającej (fałszywej) wizji przyszłości z filmu "Dzień Koronacji" przy pomocy, której dyrektor Grimm chciał zmusić Raven do podpisania swojego przeznaczenia, Złe Bibliotekarki były głównymi antagonistami, które zniszczyły liceum Ever After High, obróciły w perzynę Świat Baśni i szerzyły strach wśród uczniów.
  • Zawsze, gdy jakiś uczeń nie zastosuje się do ich upomnień, wymierzają mu one ciężką karę.
  • W filmie "Dzień Zakochanych Serc" Cupid mówi o nich, że "Są takie wredne".
  • W filmie "Smocze Igrzyska" jako ślimaki uciszały zamienionego w żabę Rumpelstiltskina, który próbował wydostać się ze słoika.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki