FANDOM

08hDf8VcccraAE

Pan Zływilk (ang. Big Bad Wolf) - postać z baśni Czerwony Kapturek, nauczyciel w Ever After High oraz ojciec Cerise Hood i Ramony Badwolf.

Osobowość Edytuj

Charakter Pana Złegowilka nie jest znany. Niemniej jednak widać, że bardzo kocha swoją rodzinę, jest surowy dla swoich uczniów i na pierwszy rzut oka może wydawać się strasznym, budzącym grozę potworem - ale w rzeczywistości jest zupełnie inny.

WyglądEdytuj

Pan Zływilk w ludzkiej postaci ma brązowe, falujące włosy, zarost na twarzy i żółte oczy. W każdej chwili może przybrać postać ogromnego, chodzącego na dwóch nogach szarego wilka. Nosi brązową kurtkę.

BaśńEdytuj

Czerwony Kapturek – Baśń Charles’a Perraulta. Napisana w 1697 roku w książce Bajki Babci Gąski. Historia opowiada o chłopskiej dziewczynce, która wyrusza zanieść maślane placuszki dla babci w drugiej wsi za lasem. W drodze spotyka wilka, który podstępnie wydobywa z niej informacje o domku babci. Wilk chce zjeść zarówno staruszkę, jak i jej wnuczkę, decyduje się jednak dokonać tego dopiero u babci, gdyż w lesie nieopodal pracują drwale, którzy mogliby przeszkodzić mu w tym zamiarze. Wysyła Kapturka dłuższą drogą, aby mieć czas uporać się z babcią. Pożera staruszkę, a gdy dziewczynka zjawia się w domku, zaprasza ją, aby położyła się przy nim w łóżku. Gdy kapturek wykonuje polecenie wilka, zaczyna podejrzewać podstęp, gdyż postura wilka jest bardzo różna od jej babci. Wilk jednak pożera także i dziewczynkę. Całe wydarzenie obserwuje myśliwy, który, kiedy tylko wilk zasnął, zabił go, rozpruł mu brzuch i wydobył z niego babcię i wnuczkę.

RelacjeEdytuj

RodzinaEdytuj

Pan Zływilk jest mężem Czerwonego Kapturka, zaś córką Cerise Hood. Muszą utrzymywać to w tajemnicy, ponieważ mieliby wielkie kłopoty, gdyby na jaw wyszedł ich zakazany związek i fakt, że Cerise jest córką antagonisty w swojej opowieści. Jego córką jest również Ramona Badwolf.

PrzyjacieleEdytuj

Nie wiadomo z kim przyjaźni się pan Zływilk.

MiłośćEdytuj

Jego żoną jest Czerwony Kapturek.

Ciekawostki Edytuj

Wcale nie lubi być taki zły za jakiego go uważają, widać to w odc. "Panika na pikniku Cerise".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki